2.

1.4K 26 0
                                    

Dorazila jsem k velké vile a hledala místo kde bych mohla vyndat své věci. Pravděpodobně tu byly i kamery, takže jsem musela opravdu opatrně.

Vytáhla jsem z batohu malou zbraň a nabila ji.

Přeskočila jsem plot a vnikla do domu zadním vchodem. Podle toho co říkal ten týpek by měl být ve své ložnici, která je ve druhém patře.

V domě byla tma a ticho. Vystoupala jsem po schodech a začala prohledávat místnosti. K vzhledem tomu že by měl spát tak to bude rychlá akcička. Pár úderů a pá pá.

Zbývaly poslední dveře takže bylo jasné že tam bude ta ložnice. Potichu jsem otevřela a čekala spícího člověka.

Omyl.
Ne.
Ani náhodou.

"Koho to tu pak máme?" Do prdele.

Nikdy v životě mě nechytili.

Zamířila jsem na něj mojí pistolí a chystala se vystřelit.

Ale dal mi jasně na jevo že tohle mi jen tak neprojde.

Abych vám objasnila situaci... Ocitla jsem se v malé místnosti kde stál nějaký muž. Celkem mladý.

Ale bohužel taky s pistolí.

A teď, kdo z koho?

Ten hajzl si mě nenajal abych někoho zabila. Chytil mě přímo do pasti.

"Co chceš?!" Vyjela sem.  Na jeho tváři se objevil úšklebek. "To se brzo dozvíš, ale na tvým místě bych odhodil tu pistoli"

Asi mi nic jiného nezbývalo takže po chvilce zírání jsem ji odhodila na zem. Překvapivě on udělal to samý.

"Tak seš hodná. Teď půjdeš hezky semnou" zavelel.

Tak to ani náhodou.

Stačilo se přiblížit jen na kousek a jednu mu napálit. Do ksichtu, břicha a na to místo kde mu znemožnim to aby měl někdy děti.

Zdálo se že ho mám v kapse ale v mžiku mě někdo chytil za paže a táhnul mě pryč z místnosti. Snažila jsem se vykroutit. Kopala sem a házela sebou...

Ale poslední co jsem cítila byla rána do hlavy.

I'm not just a toy. [LESBIAN]Kde žijí příběhy. Začni objevovat