6.

1.2K 36 1
                                    

Ahoj, ano stále žiju. Eh nepředpokládam že to tu někdo čte (a jestli ano) tak si přečtěte ty předchozí kapitoly mno. Sama bych pokračování nepsala ale vždycky k tomu někdo dokope. Takže asi plánuju vydávat pravidelně. Tak uvidíme :D

Fakt si přečtete to předchozí :D

Tahle holka bude opravdu jeblá.

Stále jsem jí neviděla. "Ehm mohla bys rozsvítit?"

"Na co? Jdem teď do mojí ložnice" chytla mě za ruku a vyvedla nás z místnosti...

Absolutně jsem neměla přehled o čase a upřímně mi to bylo jedno. Jediný o co šlo tak dobře zahrát divadélko a pomstít se.

Táhla mě přes tmavou chodbu takže jsem jí stále neviděla do obličeje. Táhla mě takovou silou že jsem hned měla příležitost zakopnout. Prošli jsme kolem pár pokojů a na konec zastavila. Vytáhla klíč a odemkla pokoj.

Vešly jsme dovnitř a já znervózněla. Sáhla po vypínači a rozsvítila. Po té dlouhé době ve tmě jsem konečně uviděla světlo. Podívala jsem se směrem k mojí "únoskyni" a...neměla jsem co říct.

Kdybych jí nenáviděla tak bych po ní nejspíš skočila. Nádherná černovláska s postavou na kterou v životě nebudu mít.

Celou dobu si mě prohlížela stejně tak jako já jí. Neměla snad na to času dost už před tím když mě vázala?

"Nevím na co čumíš" řekla jsem. Ona si jenom odfrkla a přešla k velké skříni. Já stále stála na místě a rozhlížela se po celé místnostni kde nebylo nic kromě skříně, postele a pár černých krabic naskládaných na sobě.

Po chvíli ke mě přišla a hodila po mě nějaké oblečení. "Obleč si to"

"Kde..?"
"Tady? Kam jinam bys chodila" ne že bych se styděla ale převlíkat se před ní se mi taky nechtělo.
Zamračila jsem se.

"Chci se nejprv vysprchovat" prohodila jsem. "Ok. Za tebou jsou dveře vysprchuj se a hned se vrať." divila jsem se že neprotestovala  a tak jsem šla hned jak to dořekla. Vešla jsem do velké koupelny kde jsem se konečně ocitla sama.

Sundala jsem si triko a rukama si projela vlasy. Nevím po jaké době - ale vypadala jsem fakt hrozně. Sundala jsem si i zbytek oblečení a vlezla si do vany kde jsem si pustila horkou sprchu.

Pořád jsem se cítila jako by mě někdo sledoval a tak jsem zatáhla závěs.

Chtěla jsem už zastavit sprchu a připravit se nějak na to co mě čeká - jako bych věděla na co. A někdo mě chytil za pas. Vyjekla jsem a otočila jsem se. Ani mi v tu chvíli nedošlo že jsem nahá. A ona taky.

"Klid šla jsem se s tebou jenom vysprchovat. Nemusíš hned křičet" nevěděla jsem co dělat a tak jsem na ní namířila sprchou. Yep fakt chytrý.

Jen se zasmála a vlezla si ke mě. Vana byla poměrně velká ale i tak se na mě co nejvíc natiskla. "N-nech mě! Běž a nesahej na mě" bylo jediný co jsem ze mě dostala. (Best písnička k tomu)

Samozřejmě udělala pravý opak a ještě víc se ke mě natiskla. Zhluboka jsem se nadechla a otočila se na ní. Rukama mi přejela od pasu až k prsům a tam je nechala. Zavěsila jsem sprchu. A chtěla sundat její ruce z mého těla pryč.

Chtěla jsem?

"Řekla jsem nesahej na mě"

"Chci tě" zašeptala mi do ucha a políbila mě na krk.
"O tom si nech jenom zdát"

"Copak se ti nelíbím?" ptala se mezi polibky.
"Možná kdybys mě nechtěla zabít" zasmála jsem. "A ty mě snad nechceš zabít?" Ok to se trefila...

Otočila jsem se a podívala se do jejích modrých očí. Chytla mě za tváře a dravě mě políbila. Chtěla jsem jí odstrčit ale měla pevný stisk.

Vážně jsem chtěla?

Nechtěla jsem spolupracovat ale zbývalo mi něco jiného?

Chytla jsem jí za zadek a oplácela jí polibky. Ona se jen uchechtla do polibku a zastavila. "Nakonec to s tebou nebude tak těžký co?"

"Sklapni!"

Byla sem zaskočena sama sebou...proč sem..?

"Já tě ale nechci" odstrčila jsem jí, vzala ručník a odešla z koupelny.

I'm not just a toy. [LESBIAN]Kde žijí příběhy. Začni objevovat