3.

1.2K 31 2
                                    

Ahojte všichni co tohle čtete! Bude to jen chvilička :D
Takže vím že jsem tu dlouho nebyla, asi dva měsíce ale nevadí no. Takže doporučuji si přečíst předchozí kapitoly jelikož nejspíš tady už ani nikdo neví o co šlo.

ForeverDepresedAlone- říkala jsem ti že to bude totální...ehm.... ale co bych pro tebe neudělala❤❤❤

Jdem na to.

To. Je. Bolest.
Snažila jsem se otevřít oči, ale stejně jsem nic neviděla. Všechno bylo v mlze.
Co se sakra stalo...?!

Chtěla jsem si protřít oči ale marnej pokus. Moje ruce byly uvázané k židli a stejně tak nohy.

Když se mi konečně rozostřlil zrak, neviděla jsem nic kromě tmavé místnosti. Byla jsem tu sama.

Začínal se mě zmocňovat strach. Snažila jsem si vybavit co se stalo. Vím že jsem měla práci a pak se mi vybavil nějaký muž a to že mě někdo sejmul.

Skvělý.

Snažila jsem si rozvázat ruce, ale neměla jsem nic čím bych to mohla udělat. Dalších pár minut jsem se pokoušela na něco přijít.

***

Nevím jak dlouho jsem tu byla, ale najednou jsem zaslechla jak se otevírají dveře.

Konečně.

"Takže jsme tě opravdu dostali!" Zasmála se nějaká holka. Byla tma takže jsem opravdu nic neviděla. "Co chceš? Okamžitě mě pusť nebo přísahám že příště zabiju tebe" řekla jsem sebevědomě.

"Tím bych si nebyla tak jistá. V zabíjení jsem lepší jak ty"

"Fajn. Tak co chceš?!"

"Tebe"

"Tak to máš dost velkou smůlu" zasmála jsem se. Ano, i v takovéhle chvíli se dokážu smát. Dokonce hodně. Nic mi neodpověděla což mě trochu znervóznilo.

No a pak to přišlo...

Začala mi rukou předjíždět po stehně.
"Nesahej na mě!" Zavrčela jsem na ni. Ale to mělo nejspíš opačný účinek.

Sedla si na mě a já se stále nemohla ani pohnout. "Co děláš magore?! Co do hajzlu chceš?!" Křičela jsem.

"Řeknu ti to takhle" chytla mi tvář do rukou a zašeptala "Buď budeš jenom moje. A nebo tě odstřelím hned na místě. Vyber si"

I'm not just a toy. [LESBIAN]Kde žijí příběhy. Začni objevovat