"NATH!!!!"

355 25 7
                                    

Adrian ağzından;

Merinette giyinmek için yukarı çıkınca Nath da hemen tuvaleti sordu halbuki tuvalet yerini biliyordu sonuçta kaç kere ödev yapmak için geldik buraya bir irkillendim.

Merinette ağzından;

Giyindikten sonra odayı bir anda Nath bastı.

Ne oldu Nath birşey mi istiyorsun?

Evet seni istiyorum.

Pardon?

Anla artik anla Ben seni çok seviyorum Merinette ama SEN o Kas yığınıni seviyorsun...

Ben artık bıktım ve benim olman istiyorum.

Hemen çık odamdan!!!

O sırada bana yaklaşırken bende Arka arkaya gidiyordum.

Ve sırtım soğuk bir şeyle temas edince durdum.
Sanırım bu duvardi.

Adrian ağzından;

Merinette ve Nath inmeyince merakım kat kat çoğalıyordu.

Ve herkes sohbete dalmışti kahkahalar salonda yankı yapıyordu.

O sırada Adrian!!! Diye bağırdı biri bende hemen Merinette nin odasına çıktım ve biri ağlıyordu bu kesin Merinette diyip odaya daldım.

Merinette ağzından;

Nath bana daha da yaklaşınca Adrian diye bağırdım ve direk Nath eliyle ağzımı kapattı.

Ben ise ağlamaya başladım ağlamam odada bir iniltiye  sebep oluyordu.

Tam Nath beni öpecekken odaya biri daldı ve kim olduğuna bakmak için yüzümü çevirdiğimde bu Adrian di...

Nath a yumruk geçirince Nath bayıldı.

Ve ben ise ilk işim Adrian a sarılmak oldu.

Ağlıyordum...

İyiki varsın Adrian ya herşeye yetişiyorsun herşeye tam zamanında geliyorsun İYİKİ VARSIN

Ağlama be Güzelim içim parçalanıyor böyle...

Oteldeki gezi de de böyle oldu yine Jake beni taciz ederken tam zamanında orda oldun... Yine yine yine...

Zaten hayatımız hep yine yine keşke ile geçip bitiyor be Meri lütfen ağlama şimdi.


MUCİZE (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin