"HERKES Mİ?"

347 23 3
                                    

Merinette ağzından;

Maç sonrası  hemen Master Fu nun yanına gittim içeri girip oturdum.

İyi oldu geldin bnde seni cagiracaktim.

Evet bay Fu...

Buraya artık pek akuma gelmemesini sebebi diğer şehirlerde/Ülkelerde  de akuma olup yaygınlaşması  ..

Evet bay Fu...

Ve bunun için senin ve Kara kedinin artık herkes kimliğinizi öğrenmek zorunda bütün herkes halk... Ki sizi kötü durumda arayıp cagirabilsinler.

Herkes mi?

Evet...

Peki ne zaman açıklayalım?

Ben yarın sizin okula gelip sinifinizda bir ders vericem hadi çocuklar deyince siz yanıma gelip donuseceksiniz ve böylece de Arya nin yalanı ortaya çıkıp gün yüzü görecek...

Siz Arya yi nerden biliyorsunuz ?

106 yaşında olsam bile ben dincim..

Teşekkürler bay Fu...

Evet şimdi çıkabilirsin.

Teşekkürler...

Diyip çıktım içim bir nebze olsa bile rahatlamisti bu arada Kara kedi ile bayağı samimi olmuştuk her akşam geliyordu acaba Kara kedi kim?

Adrian ağzından;

Bay Fu beni çağırmıştı ve gidip içeri girdiğimde;

Gel otur kara kedi sana anlatacaklarım var...

Evet..

(Uğur böceğine anlattıkların hepsini Kara kediye de anlatır)

En iyisini siz bilirsiniz Usta Fu...

Tamam şimdi çıkabilirsin.

Teşekkürler...

Çıktığımda kafamda bir sürü soru işareti sebep oldu...

Hâlâ Merinette bana küs gönlünü bir türlü alamadım olmuyor affetmiyor...

O sırada Hiro diye birisi çıktı...

Yani kafam bayağı bi karışık her neyse akşam olduğu için direk eve gittim...

Merinette ağzından

Sabah olmuştu ama planımız da bir değişiklik olmuş Usta Fu işi çıktığı için gelemeyecek ve biz ise 1. Tenefüs bir yere gidip dönüşüp arkadaşlarımızın arasında normale döneceğiz ve heyecanlıyım.

Ve Adrian a mesaj attım;

Adrian ben seni sevmiyorum sen nasıl olsa Clohe yi seviyorsun değil mi?

Ben Clohe yi sevmiyorum Meri bunu anla..!!

Ama ben Kara kediyi seviyorum ama senide seviyorum fakat seni affedemiyorum olmuyor inanamiyorum..

Kara Kedi mi?

Evet ne oldu ?

Hiç hicbisey

Peki seni Almamı ister misin ?

Hayır saol ben Hiro ile gelirim.




MUCİZE (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin