Sizi cook özledim cancıklarım.
Özellikle teşekkür ederim okuduğunuz ve hep benim yanımda olduğunuz için. Bu kitabı okunmaz diye düşünürken şuan 1,66 K okunma oldu size minnettarım?!( 9 ay sonra)
Merinette ağzından;
Evleneli daha 9 ay olmuştu ama Adrian ile aramızdaki soğukluk hissedilir hâle gelmişti.
Bu soğukluk Adrian in Pater I yanımda görmesi ile başlamıştı. Pater okulda okul çıkışı sana birşey sormam gerek demişti bende istemsiz kırmamak üzere bu düşünceyi soruyu kabul etmiştim.
Okul çıkışında ise bana benimle çıkar mısın? Diye bir soru iletmişti. O sırada ben ağzımı aşamadan nerden geldiğini bilmediğim Adrian Pater I yere yatırmış yumruklarla resmen boğuyordu.
İşte tam o zaman aramızdaki soğukluk gün yüzüne çıkmıştı.
Ne zamandır midem aşırı derece bulanmasi ile duygusallık da üzerime gelmişti.
Artık bütün gün Adrian i mi düşünsem yoksa mide bulantısını bilmiyorum.
Adrian ağzından;
Okuyorum ve okuduğum içinde şirkette işler birikiyor.
Merinette desen aramız bayağı açıldı zamanımı ne zaman ayırmak istesem hep mızıkçılık yapıyor ve sonunda bebek gibi ağlıyor. Ağladığını görmek içimi yakıp kavuruyor.
Şimdi ise eve gidiyorum.
Meri ağzından;
Mide bulantısı ile yataktan fırlayıp lavaboya klozete koştum. İçimde ne var ne yok bosaltmistum ama hala öğuruyordum.
Hâlâ ogurmeye devam ederken bir ses ile biraz irkildim ama bu ses Adrian a aitti.
İyi misin Meri?
Sustum,sustu.
Git seninde miden bulanacak!
Cevap vermemişti. Bende biraz su ile ağzımı çalkalayıp lavobodan çıktım ve odaya geldim.
Tam yatağa oturacakken bir el buna mani oldu.Bırak kolumu Adrian!
Benden niye kaçıyorsun Meri?
Sustum, sustu.
Bak verecek bir cevabın yok ki susuyorsun değil mu?