Věnováno MasumiNatsuki! ^^
,,Budeš týden bez sladkýho." zavrčel a já propukl v pláč.(Just kidding :* :'D )
*Still Jimin's P.O.V.*Dodupal ke mně a surově chytl za zápěstí. Dotáhl mě k jeho posteli a hodil do ní. Zděšeně jsem na něj zíral a čekal co mi udělá. Vždyť jsem nic neporušil, ne? Vlezl si ke mně na postel a trochu na mě nalehl. Jednou rukou chytil moje ruce a dal mi je nad hlavu a druhou se zapřel vedle mého těla. Chvíli si mě prohlížel a pak řekl jednoduchou větu: ,,Svlíkni si zbytek oblečení," a pustil mě. Raději jsem udělal jak chtěl, protože jsem se ho celkem bál. Nevěděl jsem, že tatínek dokáže být tak děsivý. Už ho nikdy nesmím nazlobit. Když se mi tedy povedlo ze sebe nějakým způsobem sundat zbytek oblečení, tak jsem vlezl zpátky k němu na postel. Tak nějak jsem podvědomě tušil, že to mám udělat. Tatínek se za tu dobu taky svléknul a já na něj zase zíral. Tatínek je dokonalý. Zase si nade mne lehnul a jednou rukou mi přejel po boku. Naskákal mi husina a já se zachvěl. Bylo to úplně jiné než když se mě dotýkal Kookie. Ruka, která se dotýkala mého boku najednou ležela mezi mýma nožkama a já vykulil oči. Vždyť, vždyť mě už pipík nebolí, tak co chce udělat? Obepnul prsty okolo mého pipíku a párkrát zapumpoval. Byl jsem hrozně citlivý, a tak jsem ze sebe vydal další divný zvuk. Tatínek se potěšeně usmál a já se se vnitřně zaradoval. Třeba mi nic neudělá. Znovu párkrát zapumpoval a já cítil jak mi pipík zase začal tvrdnout. Hyung začal zrychlovat pohyby a nahnul se nad můj krk a začal ho sát. Několikrát to místo skousnul a pak se přesunul o něco níž a udělal to samé jako o kousek výš. Přestal pohybovat rukou a strčil mi ji před pusinku.
,,Vem si ty prsty do pusy a cucej je jako dudlík," řekl velmi dominantním tónem. Udělal jsem zase tak jak chtěl a poslušně začal cumlal tři jeho dlouhé prsty. Mezitím co jsem byl poslušný a plnil tatínovo rozkaz, tak on dál sál můj krček. Hodně se mi to líbilo. Najednou mi prstíky z pusinky vyndal a začal jimi kroužit okolo mojí dírky. Pak jeden do mě vsunul a já bolestně zaskučel. Chvíli s ním uvnitř pohyboval než jsem zase začal vydávat ty zvláštní zvuky.
,,Vzdychej pro mě, Jiminnie," vydechl těžce tatínek. Takhle se tada říká těm zvukům? Po chvilince přidal další prst a postupně začal roztahovat mojí dírku. Hekal jsem pod návaly krásných pocitů putujících z mého bříška po celé páteři a končících v mém tepajícím pipíku. Nakonec hyung přidal i třetí a poslední prst a několikrát jimi přirazil. Následně je ze mě vyndal já trochu posmutněl. To snad nechce abych se cítil dobře? To je můj trest? Všiml jsem si jak mne a přejíždí po jeho pipíku a pak ho přikládá k mojí roztažené dírce.
,,Počítej s tím, že tě to bude teď bolet."
Tak tohle je můj trest. Prudce do mě přirazil jeho pipíkem a já ho chytl ručkama za jeho předloktí a zaryl do nich moje prsty. Ta bolest byla úplně jiná, než kterou jsem kdy zažil. Naštěstí po pár přírazech se dotkl mého spouštěče krásných pocitů a já mohl zase vzdychat pro tatínka. Tatínek taky vzdychal já se cítil blaženě. Znamenalo to totiž, že díky mně se taky cítil hezky a to byla věc co mě dělala šťastným.
Tatínek stále tvrdě přirážel do toho místečka až jsem se rozkoší prohýbal v zádech. Jeho vzdechy tlumil tím, že mě dravě políbil a já mu polibek nadšeně oplácel. Udělám vše pro to, aby byl tatínek šťastný a už se na mě nikdy nezlobil. Zase mi začínalo v pipíku tepat a já myslel, že se počůrám. Chtěl jsem to tatínkovi říct, ale pořád jsem měl v pusince jeho jazyk. Konečně jsem přestal, tak tisknout tatínkovi ruce a obejmul ho kolem krku, čímž jsem si ho přitáhl ještě blíž. Nohy jsem mu obmotal kolem pasu a tím jsem zapříčinil to, že jeho přírazy byly hlubší a zbavovaly mě všech smyslů. Zabořil jsem hlavičku víc do polštáře a v zádíčkách se prohnul tak, že se naše hrudě o sebe otíraly. Hyung přerušil náš polibek a zavrčel něco v tom smyslu, že už bude. Moc jsem ho nechápal. Najednou z mého pipíku, dnes už po druhé, vytekla ta bílá lepkavá tekutina a já se kvůli té slasti stáhl okolo Yoongiho. On jen párkrát přirazil a mím vnitřkem se rozlévalo teploučko. Následně svého pipíka ze mě vyndal a já se cítil podivně prázdně. Tatínek svalil vedle mě a já se k němu přitulil plně ignorujíc to, že to teploučko ze mě vytéká přímo na prostěradlo.
,,Patříš jenom mě. Nikdo se tě nesmí dotknout, tak jak se tě dotýkal JungKook. Jenom já, rozumíš?" vydýchával se tatínek a já jen přikývl a zavrtal víc hlavu do jeho krku. Tatínek mě taky obejmul a já se cítil ještě víc šťastně. Netušil jsem, že to ještě jde.
,,Miluju tě, Jiminnie," zamumlal. Myslel jsem, že mi srdce vyskočí z hrudi. Tatínek mě miluje?! Tohle musí být sen! Nikdo přeci nemůže milovat někoho jako jsem já.
,,Taky tě miluju, oppa," zašeptal jsem tatínkovi do krku a začal mu tam dávat malé pusinky. Oppa se otočil blíž ke mně a políbil mě. Hned jsem začal spolupracovat a užívat si to. Tatínek je vážně dokonalý. Nikdo jiný se ke mně takhle nechoval. Jin hyung na mě byl sice hodný a Hobi mě taky chápal, ale oppa mě zase dával dohromady. Cítil jsem se s ním bezmezně šťastný. Tatínek rozpojil náš polibek a pohladil mě po tváři.
,,Vážně tě miluju," usmál se šťastně.
,,Já tebe taky, oppa." Není možné nemilovat někoho jako je tatínek.
,,Sice je zvláštní se tě zeptat tady a za týhle situace, ale... budeš mím přítelem?" Chvíli mi trvalo než mi došlo na co se mě ptá. Když mi to došlo, tak jsem začal nadšeně kývat na souhlas. Víc pusinek a objetí! Nic lepšího jsem si přát nemohl.
,,Půjdeme se vysprchovat, co na to říkáš zlatíčko?" usmál se na mě oppa a já znovu přikývl.Zdravím vás děti moje!
Takže tohle je v podstatě jenom smut, nic víc, nic míň 😂 Doufám, že se vám to aspoň trochu líbilo *chcípla na cringe*
S láskou (a Jiminem a Teflonkou ve skříni) se s vámi loučí vaše Safira Brising!
Teflonka
YOU ARE READING
Trauma [Yoonmin, Littlespace]
FanfictionJiminovi zemřou rodiče, a aby nežil sám, tak si ho Yoongi nastěhuje k sobě. Jimin se s jejich smrtí vypořádává až moc dobře a Yoongimu vrtá hlavou hlavou co před ním mladší skrývá. Jak se ale zachová až to zjistí?