PART2

18 5 0
                                    

5:50.BIIIP BIIIP, az órám hülye hangja ébresztett fel újra.Fölkeltem, bementem a fürdőszobába, gyorsan földobtam egy ki alapsminket és elmentem a konyhába enni.Ettem majd fölvettem magamra egy cicanacit meg egy sima pólót.Mivel tegnap a tanárom mondta hogy nem kell mennyünk iskolába ezért visszafeküdtem.10:23 perckor kelltem.Az első utam a fűrdőszobába vezetett.Kisminkeltem magam mostmár erősebben és mentem is a nappaliba filmet nézni (mert nem volt más a fejemben csak az hogy nézzem meg az "AZ" filmet)
    1 ÉS FÉL ÓRA MÚLVA....
-Hmm szerintem nagyon jó volt ez a film...
KOPP KOPPP
Kopogtattak az ajtón..Hmm megyek és megnézem amikor kinyitottam nem volt ott senki...hmm...gondoltam biztos csak valaki tréfál(és becsuktam az ajtót)
Amikor a szüleim elmentek mondták hogy csináljak spaghettit ezért gondoltam neki kezdek spaghettit csinálni mire kész lettem és tároltam a vacsorámat megint valaki kopogtatott az ajtón.Kinyitottam és egy csomag volt előttem.Hmm...
Behoztam a házba és kinyitottam...Alapból nem volt egy olyan pici csomag nehéz volt meg minden...
És mit látok egy iPhone van benne....hmm...én nem is rendelltem iPhone-t....
Majd a dobozra az volt írva:
-Szeretettel Karolának ismeretelentől...
Picit fura volt de kibontottam még jobban.A telefom vadonatúj volt...
Jó..majd amikor nézegettem a telefont és tanulmányoztam a dobozt megakadt a szemem egy levélen.....egy....pont olyan pici levélen amilyent az az ismeretlen ember írt nagyon gyorsan az osztályomba...az íráson is látszott hogy nagyon el van sietve....
Hmmm vajon azt a levelet nekem írta? Jó kérdes, de nem foglalkoztam..betettem a levelet a dobozba és a dobozt fölvittem a szobámba..Amiután megettem a spaghettimet azután csakis telefonoztam...próbáltam megnézni hogy nem-e valakitől lopta éz ideadta nekem hogu majd rámjöjjenek a rendőrséggel, de nem....
Egész nap telefonoztam de nem találtam semmi olyan okot amiért másé lett volna a telefon..vadonatúj volt....
Este kopogtatnak újra...gondoltam anyukám jött haza
..kinyitottam az ajtót, és egy fekete pulcsis ember egy valami kalapáccsal vagy nemtudom úgy fejbeütött hogy elájulltam...

A kórházban ébredtem.....minden féle mittudtoménmi rám volt kötve...fura volt

Aztán az  a fekete pulcsis aki fejbeütött oda termett elém majd mondta:

-Szia,bocsi a tegnap estéért csak picti be voltam rugva és nem láttam nagyon hova megyek...

Majd elment...Aztán énis hazamentem....Amikor hazaértem láttam hogy a rendőrség ott a ház előtt.....

Megkérdeztem hogy miért vannak itt amikor csak annyit mondtak:

-Sajnálom,de a családod meghallt egy autóbalsetben,részvétem nekik....

Na ilyenkor rámtört a sírás és minden rossz dolog ami az életben történik....Beszaladtam a házba...minden ismerősöm ott volt..anyukám apukám ismerösei,rokon....

Egész nap csak sírtam,aztén egyszer csak cseng a telefonom,hív a barátnőm,felvegyem vagy ne?Hát felvettem

-Szia,őszinte részvétem nagyon sajnállak kitartást,5 perc és ott vagyok nálad-Ezzel letette....Amire megnéztem hogy mi lett arra máris kopp kopp,jött a barátnőm..

Úgy szaladtam mint egy kutya aki mindjárt fogja látni a szüleit...Bejött,nem nagyon akartam erről a dologról beszélni neki és amúgy is tudja hogy milyen rossz érzés...

Töltöttem neki egy kávét és egyszer csak elcsapott a kalandozások világa.....Visszaemlékeztem amikor ittam a kávét anyukámmal és apukámmal.....erre kitört belőlem a sírás...Megkérdezte a barátnőm mi a bajj erre én csak semmi...Beszélgettünk majd hazament...Én meg tusolás nélkül lefeküdtem és elaludtam...nagyon rossz rémálmom volt....



The alone girl.Where stories live. Discover now