Fölkeltem....úgy éreztem magam mint egy magányos kutya.....elmentem a konyhába enni.Amikor épp szerettem volna kivenni a tejet a hütőből akkor nem volt ott...nemtudom mi volt de nem volt ott...Lementem a sarki boltba tejet venni.Megvettem a tejemet és amikor épp az ajtót szerettem volna kizárni akkor lenéztem a kezemre és tiszta vér volt.El volt vágva hm...nem értettem gyorsan kinyitottam az ajtót és gyorsan beszaladtam majd beködtem a kezem.Elmentem az orvoshoz mert nagyon fájt...Az orvosom azt mondta hogy be van fertőzve mennyek haza és minden nap jön 2 órára hogy kösse minden nap be.Nos bekötte a kezem és hazamentem.Egész 2 óráig csakis hallgattam a zenét.Majd kopogtattak az ajtón.Jött az orvos.Bekötte a kezem stb.....
Így eltelt az egész hét
Vasárnap.29.
Megcsináltam a házimat majd vacsoráztam letusoltam és mentem aludni.Nagyon nem álmodtam semmmit..
5:55 BIIIIP BIIIIP az órám rémisztő hangja ébresztett.Felkeltem,bementem a fürdőbe majd megcsináltam a sminkemet felöltöztem és mentem is enni.Ettem majd a táskámat a hátamra vettem és máris kinn is voltam az ajtón.Beázartam az ajtót,amikor kimentem ott volt a barátnőm és egy ismeretlen fiú...Hmmm fura,talán szakított a régi barátjával?Miindeggy hagyjuk,mennyünk mert elkések.Suli fele beszélgettünk nagyon sokat..Megismertem a srácot elég jófejü,vicces,jóképü srác(bocsi hogy nem hosszú ü-t írok csak laptopon vagyok és ott nekem nincsen hosszú ü-m)Suli fele vettem egy kávét és megittam.Amikor beértünk leüllt a fiú a helyére és bummm melléje ültetett a tanárom.Na jó gondoltam magamban,miért?Hagyjuk,magyar óránk volt amikor kihivtak engem felelni,annyira jófej volt a fiú hogy súgott nekem,gondoltam valami stréber srác mert tudta a leckért,hát azért mellettem ő le a kalappal.Hagyjuk,kaptam egy 5-öst örültem stb...szünet volt és beszéltünk én a barátnőm,a pasija és az a fiú.Szinte minden hasonlított bennünk aval a fiúval,a fiúnak a neve az volt hogy Nathan de csak szólíhattuk őt úgy hoggy nath.Hazamentem,házit csináltam tanultam majd felléptem facebookra.34 ismerősnek jelölés.Megnéztem,fele arab volt fele pedig angol fake profilok.Aztán csak úgy nézegettem és láttam hogy Nath bejelölt.Visszajelöltem,beszélgettünk éjjelig.
YOU ARE READING
The alone girl.
Action5:50.BIIIP BIIIP, az órám hülye hangja ébresztett fel, suliba kell menni.Fölkeltem, bementem a fürdőszobába, gyorsan földoptam egy ki alapsminket és elmentem a konyhába enni.....