IETEICAMS
Mūziku klausīties austiņās un ļoti klusi(ja grib var klausīties skaļāk). Paldies par uzmanību.
Mēs gājām.... Gājām... Un kārtējo reizi gājām.....
-Cik ilgi mēs vēl iesim? -pajautāju
-Redzēsi... -viņam man to pasakot skudriņas pār ķermeni pārskrēja.Tas viss bija ļoti creepy un pat ļoti.
-Klau... Vai tad vampīri nemāk ātri skriet? -es to pajautāju, jo visi saka ka vampīri māk ātri skriet.
-Nuuu ...jāaaa....-atbildēja.Nezinu kā citi atbildētu ,bet manuprāt tas ir forši.
-Ir forši ātri skriet ,jo vārētu elementāri aizskriet no policijas vai nozagt un tad aizbēgt...njam...vienvārdsakot tas ir jauki ka tu tā proti😊.-to sakot ieraudzīju viņu nedaudz sarkstot.Man tas izlikās diezgan mīlīgi.Tas bija nedaudz dīvaini...jo vampīri bildēs ,filmās ,manās domās,citu domās ,u.c. bija kaut kādi ģerskiji (biedējoši) a te....skaists ,mīlīgs puisis.
Pēc tām domām redzu kā Jungkooks ir vēl vairāk nosarcis.-Varbūt jau pietiks domāt par mani ,...man jau paliek nedaudz neērti😖...
Viņš man atgādīnāja mazu piemīlīgu tomātiņu...
-Agghhrr....Tu nopietni...es tā pārsarkšu līdz nāvei...😓.
-Es nevaru beigt par ko tādu domāt ,jo es atvainojos...mani nes smuks ,stiprs Korejietis...tas ir ikvienas aziātu mīlētājas sapnis...Tu to vari saprast?
Aizmirstot to faktu ka viņš var man nodarīt da jebko...izstāstīju savas domas.
Pēc tā ko pateicu iestājās klusuma brīdis.Es vairāk par neko nedomāju.Jungkooks mēģināja nomierīnāties ,jo viņa sirds gandrīz eksplodēja no manām domām.Njammm...Man neīpaši patika tas kapa klusums ,bet ko padarīsi.Nez no kurienes man sagribējās ļoti gulēt.Es vienkārši paņēmu un atspiedu galvu pret Jungkooku un aizmigu.
Jungkook pov.
Paaaa....pa...pa 😨😱ko viņa dara?!Kas es priekš viņas esmu kaut kāds spilvens šoļi.Agghhhrrr...neko nepadarīsi.
Viņa ir tik mīlīga kad guļ😳pilnīgi gribas paņemt un viņu ....//pā tā Jungkook...nomierinies...Tu to nevari izdarīt ,jo viņa ir nedataisīts cilvēks ,a tu jobanais vampīrs.Kapēc starp mums ir tāda atšķirība?😔//
Viņa ir tik mīlīga...♡
Y/N pov.
Acīmredzot es aizmigu...kamēr mani nesa Jungkooks.
//Ak dievs manā fantāzija mīļā nomierinies tādas domas domāt...Es pati no tā sarkstu un pluss zinot to faktu ka tās vīrišķis māk lasīt domas...//
Mēs pēkšņi apstājāmies.Jungkooks bija nedaudz nosarcis.
-Esam klāt...
Pretī mums bija kaut kādas durvis.Tad man parādījās jautājums ko mēs tik ilgi gājām?
-Jungkook, varu kaut ko pajautāt?
-Jautā...
-Kapēc mēs tik ilgi gājām ??
Es redzēju ka viņš nedaudz piesarka.Man paliek nedaudz bail ,jo es tak biju aizmigusi kamēr tas radījums mani nesa.
-Nuuu...emm...Kā lai to tev pasaka...Mēs faktiski bijām jau klāt ,bet tu aizmigi...Es nolēmu nedaudz lēnāk iet lai netraucētu tev gulēt ,bet pēctam apstājos...Kad tu rādiji pazīmes ka tūlīt pamodīsies es sāku iet.
-Jasno poņatno(skaidrs).
-Labi tad ejam iekšā.
Teica Jungkooks un gāja vērt man vaļā durvis.Iegājusi iekšā man priekšā vērās vēlviens garš koridors.
-Un kurās durvīs man ir jāiet?
-tās kuras ir pašā galā.
-SK.
Vismaz es redzu galu 😌JAJ.Tā mēs gājām😊.Pieejot klāt es sāku nedaudz uztraukties.Bet saņēmos un iegāju iekšā ,un pēc manis Jungkooks.Kad iegāju iekšā viņš aiz manis aizvēra durvis un istabā palika ļoti tumšs ,bet es no tā nenobijos.Tad ieslēdzās gaisma un es ieraudzīju galdu pie kura sēž ganjau ka vampīrs ,bet nu neko nepadarīsi.
-Sveika mani sauc Kim Namjoon ,bet vari vienkārši Namjoon.
No pēkšņās balss es nobijos tā ka pilnīgi uzlecu virsū Jungkookam.Nedaudz nomierinājusies es nokāpu nost no Jungkooka.
-Skaidrs.
-Tevi sauc Y/N ?
-Jā...
-Man vajag ar tevi pārrunāt pāris lietas ,bet tikmēr tu vari piesēst.
-Labi.
Mēs runājām par mani un manu pagātni u.t.t.Pēctam man vajadzēja iet atpakaļ pareizāk Jungkookam nest mani atpakaļ.Kamēr mēs gājām bija kapa klusums.Atnākuši atpakaļ mani ieslēdza atpakaļ istabā kuru diezvai var nosaukt par istabu ,bet gan par kaut kādu cietuma kameru(to pašu istabu).Kad Jungkooks mani ieveda iekšā atnāca Jimins un aizslēdza durvis un pateica ka rīt man būs sava istaba.
Un tas itkā viss mani mīļie lasītāji...ļoti,ļoti,ļoti atvainojos par to ka tik ilgi neizliku jaunu daļu.
Ja patika šī daļa raksti komentos 😘
Un ar šo būs viss😄Attā 😙😙
Līdz nākamai daļai...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Lūdzu nē [Jeon Jungkook , BTS]
Про вампировY/N sagrāba kautkādi puiši kuri izrādijās vampīri.Viņa iepazinās ar meiteni kuru arī turēja gūstā ,bet ilgāk.Tad Y/N saprata ka viņas dzīvei nav jēgas ,bet to domu kautkas izmainija.