Mani nesa kautkur, kautkādā virzienā ,bet man bija pilnīgi vienalga ,jo es jau tā mocos un esu gatava mirt kaut tagat
-Tev ir nospļauties ka tu mirsi?-jautaja tas kas mani nesa
-A kā tu uzināji par ko es domāju ?!-es biju nesaprašanā
-Emm...ee...aizmirsti.-un tā beidzās mūsu dīvainais dialogs.Es cik sapratu ka mēs aizgājām līdz mašīnai un mani ielika bagāžniekā un aizver to.Kamēr braucām es biju atslēgusies.Kad atbraucām mani nesa,nesa,nesa līdz mani ieveda kaut kur un atbrīvoja mani no tā smirdīgā maisa...
Apjēgusi kur atrodos es sapratu ka tur sēž kāda meitene...
-Kas tu esi?-jautāju stūrī sēdošajai meitenei.
-Tev labāk klausīt ko viņi saka ,jo tad tev būs totālas ziepes un tu sēdēsi tāpat kā es šeit ,visntulībā ,aukstumā ,badā.-viņa mani bridināja.Es biju totālā šoka stāvoklī...
-Kapēc viņi te tevi tur?-mani mocīja ziņkāre ,jo ļoti gribēju zināt vispār kas šeit notiek
-Ar laiku uzzināsi kapēc es te sēžu un arī kas ir viņi.-es biju nelielā nesaprašanā ko viņa man pateica ,jo tas skanēja ļoti dīvaini.Pagāja kžds laiciņš pienāca kaut kāds isnībā simpātisks puisis
Viņš pienāca pie mūsu istabas un sauca to meiteni kas sēdēja tajā stūri.
-Celies un nāc šurp F/N.Tevi jau gaida-teica tas zēns kas bija pie mums pienācis...Viņa piecēlās un gaja ar viņu uz kautkādu izstabu.Kad viņš viņu aizveda aizgāja uz citu izstabu...Pēc neilga brīža es sadzirdēju kliedzienus.Tie kliedzieni bija ļoti skaļi ka pat ausis sāka sāpēt.Pēc kliegšanas sadzirdēju dīvainu skaņu.Skaņa līdzinājas tad kad ravējslēdzēju attaisa pēc tās skaņas bija velviena viņa līdzinājās tak kad cilvēks izsaka piemēram cik gards ir ēdiens un tam līdzīgi"mmm".Tālak es vispār gribu nomirt ,jo es sapratu ka viņi tur nodarbojas ar kaut ko ,ko negribēju savā mūžā dzirdēt.To meiteni kuru aizveda uz turieni viņa vaidēja un pat ļoti.Kad viņa beidza to darīt man palika ļoti bail ,jo es negribēju būt nākamā.
Viņu nesa zēns kas laikam ar viņu to darija ,bet pati viņa ir atslēgusies un gulēja viņa rokās.Tam vīrišķim bija asiņaina mute...es gandrīz paģību ,jo tā bija pārāk liela slodze priekš manis...
☆
ESTÁS LEYENDO
Lūdzu nē [Jeon Jungkook , BTS]
VampirosY/N sagrāba kautkādi puiši kuri izrādijās vampīri.Viņa iepazinās ar meiteni kuru arī turēja gūstā ,bet ilgāk.Tad Y/N saprata ka viņas dzīvei nav jēgas ,bet to domu kautkas izmainija.