3.

264 31 12
                                    

 

  Un tā beigu beigās es paģību...pēc kāda laiciņa es sajutu ka mani nes man bija bail.
-Nebaidies skaistā...es ar tevi neko nedarīšu un ,ja darīšu tev tāpat tas patiks-teica tas kas mani nesa...pēctam viņš mani nolika zemē
  Es pagaidām vispār neko nesaprotu...tagat man liekas ka es savas domas izsaku skaļi
-Nuuuu...teiksim ka tā ir-viņš atkal ierunājās.Viņa balss bija zema...izlikās ka viņš ar mani flirtē un ar otrā brīdi pretēji

 

  Tad kad atnācām uz kaut kādu vietu.Es neko neredzeju ,jo bija ļoti tumšs.
-Tev taisniba un sorry vajadzēs pierast.-viņš atvainojās par to ka telpā ir tumšs.
Vai viņš ir radijums kas māk nolasīt manas domas vainu es reāli viņas izsaku   tā ka viņas var dzirdēt.
-Nejauki mani saukāt par radijumu😒.-Viņš to pasakot sapratu ka viņš lasa manas domas ,jo es nekustinu lūpas un neizdvešu nevienu skaņu.Es nezināju kas man uznāca es iztē
-Beidzot saprati.-Viņš to noteica itkā būtu aizkaitināts un tas lika man nedaudz sarauties.
Es nesapratu kas tikko notika ,bet es saprotu ka viņš mani paņēma līgaviņa un kad viņš to izdarija es apķēru rokas viņam ap kaklu un galvu paslēpu viņa kreklā.Viņš smaržoja debešķīgi.Viņš smaržoja pšc zemenēm un piparmētras.
-Jiekas mani sauc JungKooks.-Viņš sevi iepazīstināja.
-Mani Y/N prieks iepazīties.A tu zini kas notika ar to meiteni kuru izvaroja?Ja protams tas nav noslēpums.-iepazīstinājusi sevi un arī pajautājusi kas ar to meteni notika.
-To meiteni sauc F/N un tev vajadzēs tajā klausīties 2 vai 3 reizes nedēļā ,ja protams tevi nepažēlos Rapmons un Rapmons ir mūsu līderis Jimins pasauc meitenes kuras izvēlējās Tae.Tae to dara piektdienās ,Suga sestdienās un J-hope svētdienās un ar to pašu meiteni ko izvēlējās Tae ,jo ir galvenais kas to dara.Jins ir ārsts kurš palīdz meitenēm kuras ir ieslodzītas.Un es tās meitenes atvedu uz šejieni un vedu viņas pie Tae lai viņš pārbauda cik viņas ir labas ,bet vispirms pie Rapmonstera.-Viņš pastāstija informāciju kuru man vajadzēja zināt.










Es ļoti atvainojos ka ilgi neizlaidu nevienu nodaļu vienkārši esu slinka pakaļa kurai slinkums raktīt pašai 😅

Cerams ka jums patika 😚😙

Lūdzu nē  [Jeon Jungkook , BTS]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن