Ráno jsem šla za Lili. Šli jsme na snídani měli jsme jí velkou celý den budeme někde lovit. Často když jsme byly malé pozorovány jsme starší jak chodí na lov a, že se těšíme až půjdeme my.Jak jsme, ale starší tak chápeme, že je to vlastně na nic . Já se na to moc netěším na co to je vždyť nás stejně někam přesunou. A už teď ví kam to je to divný. Každý člověk sice pak přijde jako dospělák a bude ňák užitečný pro kmen.
Po snídani jsme šli k vůdci dal nám mapu kam až můžem a ještě nám dal tašku a mně luk a šípy ,šli jsme postupně po dvojicích já jsem byla samozřejmě s Lili. Po chvíli jsem byla já a Lili, ale asi po 30.metrech od kmenu jsme se rozdělily„ahoj a dobrý lov" „tobě taky " odpověděla a zabočila jsem.
Já jsem šla po cestě kolem stromů bylo to uklidňující, ale žádná zvěř.
Po chvíli jsem slyšela něco v křoví nejdříve jsem se ujistila a pak jsem zamíříla šíp a střelila.„ííííííííí" ozvalo se a vyběhl králík s šípem v hrudi a umřel.
Vzala jsem ho do tašky a šla dál.
Neměla jsem co dělat tak jsem si zpívala bylo to příjemné a uklidňující zvlášť když do toho zpívali ptáci.
Už jsem měla 2 králíky a 1. srnku.
Najednou jsem byla v lese který jsem neznala. Po chvíli jsem v křoví zaslechla šumot na mířila jsem a v tu chvíli vylezl kluk, kterého jsem neznala.
„ prosím nestřílej" řekl „ co..? Kdo jsi?" Vyhrkla jsem ze sebe a tvářila se vyděšeně, ale on taky„Jsem Jack a ty?"
„ Anabel co tu děláš nikdy jsem tě v našem kmenu neviděla" konečně jsem se tvářila normálně „ počkej jakej kmen?" Teď byl ten divnej on „ no náš kmen co zůstal po válce jako poslední" „ Tak to není možné to je náš kmen" promluvil„ tak proč jsi tady a né u svého kmene?" Tázací obličej tu byl zas „ no já vždy vidím kouř a chci jít za ním a dnes jsem se odhodlal a co tu děláš ty ??", „ jsem na lovu moc dlouhé vyprávění" odpověděla jsem „ aha ale ja to divné vždy nám říkali, že jsme poslední" povídal „ nám říkali to samí, ale moje babička vždy o tom mlčela když jsem se jí ptala" řekla jsem „zvláštní" odpověděl.
Mluvili jsme spolu dlouho, ale pak jsem musela už jít „ co kdyby jsme se za týden tady sešli??" Zeptal se Jack „ dobře tak za týden po obědě tady.
Cestou domů jsem o tom celém přemýšlela a v tu chvíli jsem narazila do Lili„ahoj " koukala se„ nazdar jaký byl lov?" „ ale dobrý co u tebe?? " „ jo super ale.." A začala jsem vše vyprávět...
Dorazily jsme do kmene a všichni nás vítali.
Večer jsem se rozloučila s Lili a šla spát zítra budeme vědět co budem dělat, ale stejně jsem přemýšlela a Jackovi a o všem co se dnes stalo.
Rychle jsem usla a těšila se na zítřek a máma s babi už spaly.
ČTEŠ
Dívka pod hvězdami
FantasyPo válce si všichni myslí že už jsou poslední kmen, ale dívka Anabel tomu nevěří vždy když se dívá na hvězdy si myslí že nejsou sami. Bojí se proskoumávat sama a tak vyjde s kamarádkou Lili najdou jiný kmen, ale co se stane?