-4-

2 1 0
                                    


 Aşk neydi? severken özlemek , nefret ederken istemek , istemezken kıskanmak hangisi insan bazen diyor kendine  boşver o seni sevmedi kaybetti sen de unut ama olmuyor beyninle unutsan da kalbin bırakmıyor dimi aşk zor sevmek zor işte bu yüzden demiştim "acı en büyük dertti sevmeyi öğrenmeden önce" diye ...

Ama o gülünce benim karlı dağlarımın karları erirdi fırtınalarım dinerdi içim rahatlardı onun *gülüşü benim herşeyimdi gülme sebebimdi ama o ne yaptı benim gülüşümü söndürdü belki hiç yeniden gerçekten gülemem ama gülüyor keşke görmeseydim seni diyemem bu sayede acıyı aşkı öğrendim ama o 3 yıl benim en güzel yıllarımdandı senden sonra pek bişey değişmedi de zaten...

Aşk dediğin kalbindeki iz yara değil midir? Ama uzun bir süre belkide hiç geçmicek bir iz, acı, yara...

"SENSİZ BİR HAYALİM YOKKEN SENSİZ HAYAT SÜRÜYORUM" 

Ben hep seninle kurardım hayallerimi ama gittin seni sevdiğimi bile bile beni kullandın dalga geçtin işte anladım artık nasıl bir serseri olduğunu...

Benim hep umudum vardı çok azıcık da olsa gözlerime bakmalarından beni izlemenden beni görünce nasıl şebeklik yaptığından hep bir umudum vardı ama o da gitti açıkçası hayatımı siktin inşallah yaşattıklarının 10 katını yaşarsın...


ARKADAŞLAR BU 3 YILLIK KİŞİNİN KİN OLDUĞUNU İSMİNİ O 3 YILIMI MERAK EDEN VARSA YAZICAM AMA BİR SÜRE GİZLİ KALMASINI İSTİYORUM...

ŞİMDİ SORUYORUM 

İSMİNİ?

KİM OLDUĞUNU?

O 3 YILIMI MERAK EDEN VAR MI?

YOKSA DA ZATEN BEN YAZICAM BİR SÜRE GİZLİ KALDIKTAN SONRA 


SİZİ SEVİYORUM...

İçimdeki HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin