[Hoseok'un mektubu]
Min Yoongi'ye,
Merhaba Yoongi. Umarım bu mektubu asla okuman gerekmez. Eğer olur da, planımda bir aksilik olursa diye yazıyorum bunları, olur da kurtulamazsam veya sana ulaşamazsam diye.
Bu çukurda eğer 3 yıl boyunca hayatta kalabilirsen, dışarı çıkmana izin veriliyor. Daha önce hiç başaran olmadı, ama benim umudum var çünkü öbürlerinin aksine benim bir amacım, ulaşacağım bir sonum var. Senin orada beni beklediğini bilmek bana umut veriyor.
Planım şu, 3 yılım dolana kadar sadece güçsüz insanlara yaklaşacağım. Onların ölümleri canımı yakıyor, her gece yastığım sırılsıklam oluyor ama bunu yapmak zorundayım. Canımı yaksa da, beni mahvetse de, kalanları kurtarabilmek için buradan kaçmak zorundayım.
Eğer şanslıysam, 3 yıl boyunca kurada hiç adın çıkmaz. Ki şanslı olma ihtimalimin olduğunu düşünüyorum, dünya çok büyük ve başvuran milyonlarca kişi var.
Ah, şu yakın olma meselesini anlayamamış olmalısın. Şöyle ki, buradaki canavarlar dram seviyor. Bu yüzden, herkes en değer verdiği, en yakın olduğu insanlarla eşleştiriliyor. Buraya ilk geldiğimizde, biz uyurken bir çeşit hipnozla yakın olduğumuz her insanı, sevdiklerimizi ve sevmediklerimizi, her şeyimizi öğreniyorlar. Bunu bildiğimi kimse bilmiyor, çünkü aslında gizli bir bilgi. Ben kaçma çabalarımdan birinde bu hipnozun robotların yeni üyesine açıklanışına tanık olduğum için biliyorum. Gelmemeni dilememin en büyük sebeplerinden biri de bu. Senin bana aynı şeyleri hissedip hissetmediğini bilmiyorum, ama sen benim ilk aşkımsın Yoongi. Gerçi sen aynı şeyleri hissetmiyorsan bile biz en iyi dostlarız, yine de eşleştirirler bizi.
Eğer planım başarısız olursa ve ölürsem, kendini kurtar Yoongi. Kendini ve içeride kalanları. Bunu okuyorsan ölmüş olmalıyım, ve sende ağlamış olmalısın. Kimse bizim yaşadıklarımızı yaşamayı haketmiyor Yoongi, umarım biz de yaşamamışızdır ama konumuz bu değil, başkalarının acısına izin verme. Kurtar onları, benim için.
Sevgilerle, en iyi dostun ve platoniğin, Jung Hoseok
Not: Birinci yılımı tamamladım bugün! Şimdilik plan başarılı işliyor, umarım sonunda başarıya ulaşırım.
Not2: İkinci yıl! Senenin başlarında eski bir arkadaşımız geldi ve oyunu kaybettiği için hala suçlu hissediyorum, ama kalanları kurtarabilmek için onların ölmesine izin vermeliyim, değil mi? Ah, ağlamaktan yoruldum. Keşke şu yıllar hemen bitse.
Not3: Üçüncü yılımı bitirmeme son üç ay kaldı, ama korkmaya başladım Yoongi. Her ay yeni gelenleri duyuruyorlar, fakat eğer içlerinde tanıdığın birileri varsa herkese senden gizlemeleri için emir veriliyor. Sorun şu ki, bu ay herkes bana söylemeyi reddediyor ve çoğu arkadaşımız çoktan geldi. Bazıları benimle oynayıp öldü, bazıları başkalarıyla. Bu sefer gelenin sen olmandan korkuyorum Yoongi.[Seoul: Ana Haber Programı]
Bugün 08:46 sularında, Min Yoongi evinde ölü bulundu. Banyosunda bulunan haplar nedeniyle intihar ettiği düşünülüyor. Vasiyetinde sadece bütün varlığını bağışladığı ve yazdığı bir mektubun adı verilmeyen bir tanıdığının mezarına bırakılmasını istediği bulunuyor. Binlerce insan, kendilerini veya ailelerini o sistemden kurtaran kişinin intiharından oldukça etkilendi ve yas tutuyor. Çoğu insan şaşkın durumda, o kadar insanı kurtaran ve dünyamızı kendini umut olarak tanıtan vahşet dolu bir sistemden kurtaran kişinin, sistemin kapatılması ve yetkililerin tutuklanmasından bir ay sonra intihar etmesi bir sürü tartışmaya sebep oldu.
Uzmanlar, ölüm sebebinin o kadar ölümü görmenin ve tüm çevresini kaybetmenin etkisinden doğan psikolojik durum olduğunu düşünüyor, fakat bu konuda da bir tartışma hakim. Umarız gittiği yerde huzurludur.
Sonraki habere geçersek...
[Yoongi'nin Mektubu]
Merhaba Hoseok. Özür dilerim öncelikle. Mektup yazmada berbat olduğum için, mezarına hiç gelmediğim için, bu mektubu sana kendim verecek cesaretim olmadığı için... Senden özür dileyebilecek belki de milyonlarca sebebe sahibim.
Sözümü tuttum Hoseok. Son dileğini gerçekleştirdim. O cehennem çukuru yok artık, insanlar bizim yaşadıklarımızı yaşayamayacak. Onları kurtardım. Ama seni kurtaramadım sevgilim. Sevgilim diyebilir miyim sana? Seni sevdiğimi hiç söyleyemedim. Bazen diyorum, keşke, keşke ilk farkettiğimde cesaret edip söyleseydim. Ama korkmuştum. Seni kaybetme ihtimali o kadar korkutmuştu ki beni, seninle mutlu olabilme ihtimalini değerlendirememiştim bile.
Mezarına hiç gelmediğim için de üzgünüm. O manyak merkezde ölen insanları morg gibi bir yerde sakladıkları için gerçekten o mezarın içinde olduğunu biliyorum, ve mezara gitmek, öldüğünü kabullenmek gibi. Üzgünüm sevgilim, gerçeklerle yüzleşecek kadar cesur değilim.
Sapıyorum konudan, değil mi? Söylemiştim, mektuplarda çok kötüyüm. Biliyorsun, ben kelimelerdense hareketlerle kendini anlatan bir insanım, bu yüzden mektuplar çok zor.
Üç yılı tamamlayıp çıkmayı başardım Hobi. Her anımda aklımda sen vardın, bunu yapmamın tek sebebi sendin. Eğer senin son isteğin olmasaydı, ilk oyunda karşı tarafın kazanmasına izin verirdim. Ama sen haklıydın, kimse bizim yaşadıklarımızı yaşamayı haketmiyordu.
Senin planını uyguladım ve kurtuldum sevgilim. Bana karşı kaybeden her insanı yazdım bir köşeye ve çıktığımda ailelerine ulaşıp özür diledim hepsinden. Bazıları beni öldürmeye çalıştı, ki haklılardı, bazılarıysa çocuklarının kahraman olmasından gurur duyduklarını söyledi. Ben kendilerini avuttuklarını düşünüyorum, zira hiç biri kahraman değildi, ben de değildim. Cehennemden kurtulmaya çalışırken başka bir cehennemin oyuncakları olan şanssız insanlardık sadece.
Bizim ailelerimize haber veremedim sevgilim. Ben çıktığımda, herkes ölmüştü. Bazıları aynı çukura düşmüş benden habersiz, bazıları dışarıdaki anlamsız savaşların kurbanı olmuş.
Tekrar özür dilerim sevgilim. Biliyorum, yaşamamı isterdin ama, ben o kadar güçlü biri değilim. Bu dünya bana ağır geliyor, yaşadıklarım, değer verdiğim her insanı kaybetmek, sensizlik bana ağır geliyor.
Eğer ölümden sonra yaşam varsa, orada görüşürüz sevgilim. Şimdilik, elveda.
×××
Umarım saçmalamamışımdır. Bu arada, ilk bölümde geçen sayıların anlamlarını telefonlarda rakamları tuşlayarak görebilirsiniz, hani sayıların altlarında harfler var ya, hah o şekilde o sayılar isimleri anlamına geliyor. Sayılarının ilk üç harfleri baş harfleri. Yoongi'ninki myg'ye denk geliyordu mesela. Bahsettiğim sarışın çocuk da Jimin'di, yani onunki de pjm'e denk geliyordu.
Olay buydu yani, boş boş anlamsız sayılar yazmak istemedim. Pek güzel yazabildiğimi sanmıyorum ama umarım rus ruleti'ni beğenmişsinizdir. Başka bir hikayede tekrar görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rus ruleti // yoonseok
FanficOyuncu dedikleri yalan, Biz onların oyunlarıyız. [smut yok, yetişkin uyarısı başka bir sebepten] ××× oneshot + bonus bölüm for gumwinshi & ourbodiesburn minyoongi+junghoseok 131017 © daphpea