Buna sunt Paula am 13 ani sunt in a7a , locuiesc in Mizil.Stau intr-un sat cam sarac dar m-am obisnuit.Viata mea nu este foarte usoara.Trebuie sa merg un km pana la cel mai apropiat magazin, pana la scoala fac 30 de min pe jos dar parintii mei sunt cei mai buni din lume si ma duc cu masina.Avem o Dacia3000, chiar daca masina e vechie, e foarte buna.Imi iubesc parintii si ei pe mine.Am mai avut un frate mai mare care avea 20 de ani dar a murit intr-un accident de masina acum 5 ani.De atunci parintii mei tin foarte mult la mine si daca mi-sar intampla ceva,ei s-ar intrista foarte rau.Cand vin de la scoala imi fac temele iar apoi pana tarziu stau afara.De obicei parintii mei ma mai cearta deoarece vin prea tarziu acasa,cam pe la 2:00.Ei se ingrijoreaza pt mine deoarece eu stau afara numai cu baieti.Prietenii mei sunt numai baietii,ei sunt toti cam a10a sau a11a dar chiar daca sunt mai mari ma inteleg foarte bine cu ei.Vlad si Ian sunt cei mai buni prieteni ai mei.Ii iubesc foarte mult,doar ca prieteni si atat.Ei sunt cei mai buni prieteni ai mei.
Am si un bunic care nu prea ma suporta,nu stiu de ce dar nu ma suporta.Atunci cand merg la bunicii,atunci cand fac o prostie el ma cearta atat de rau,cateodata plang din cauza asta dar nu sunt o fire sensibila asa ca imi trece rapid.
La scoala nu imi place chiar asa de mult,cateodata mai chiulesc de la ore si ma duc la liceul lui Vlad si Ian si stau acolo cu ei.Nu iau note foarte bune la scoala, de obicei iau 5 sau 6, dar eu sunt multumita deoarece trec clasa cu notele astea.Parintii mei ma mai cearta si se supara pe mine cand afla ca iar sunt chemati la director deoarece copilul lor iar a chiulit de la ore si merge la liceul din apropiere.
Parintii mei nu ma mai lasa sa ies afara lunea si martea pt ca am teme multe dar nu ma intereseaza,de obicei ies pe fereastra si ma duc la prietenii mei si la Vlad si Ian.Cam atat in primul capitol, sper ca va placut!!💣
CITEȘTI
Povestea Paulei
AdventurePaula o fata de 13 ani care la un moment dat,viata ei se da peste cap🔪