ADEVARUL

50 6 3
                                    

  Hei buna din nou,inca ma mai gandesc la chestia de ieri de la petrecere.Imi este frica ca Ian nu o sa mai vorbeasca niciodata cu mine,nici Vlad.
  Cred ca incep sa simt si eu ceva pt Ian,nuj dece dar simt ceva.Imi este frica sa ii spun, dar mai bine o fac deoarece va afla adevarul candva.
  Parintii mei ma trimit sa cumpar rosii de la magazin.In timp ce merg,vad in departare pe cineva,era Ian.Cu cat ma apropii mai tare de el, cu atat imi este mai frica de ce se va intampla.El ma saluta,dar nu isi continua drumul, se opreste si vine dupa mine.Imi zice ca vrea sa vorbim despre ce s-a intamplat in aceea seara.
-Deci Paula s-au intamplat multe lucruri in seara aceea dar adevarul este ca abea atunci am avut curajul sa-ti zic adevarul.
  Eu inrosisem,si i-am zis si eu ce simt pentru el, si mia propus sa fim impreuna.Deci in acel moment nu mai puteam de fericire ca sunt impreuna cu Ian.
  Ian mi-a zis sa trec pe la el peste 2 zile si sa dorm acolo.Eu, logic ca am acceptat.
  Cand parintii mei au aflat nu a fost de acord, mi-au zis ca sunt prea mica, ca Ian e prea mare pentru mine,dar pe mime nu ma imteresat ce ziceau, eu stiu ca il iubesc si doar asta conteaza.

Un nou capitol in curand!💎💀

Povestea PauleiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum