CE SE INTAMPLA?

59 5 0
                                    

  Hei buna,avem o problema foarte mare,in noaptea asta ma sunat un numar ascuns si se auzea numai te iubesc.Ma sunat o saptamana,in fiecare noapte si nu stiam ce sa fac,adica eram fericita ca ma place cineva dar nu stiam cine este,eram curioasa.
  Vlad da o petrecere si ii invita pe toti din liceul lui.Ma distrez de minune este super,si ma gandesc daca cel care ma sunat este la petrecere.Cred ca am baut putin cam mult,incep sa aud voci am cazut si pe scari,ma simt cam rau,imi vine sa vomit,cred ca este din cauza ca m-an drogat pentru prima oara si chiar daca cei de acolo mi-au spus sa nu ma droghez,tot am vrut eu sa o fac,am crezut ca este smecher si chiar este,este super.
  Nu stiu unde sunt Vlad si Ian,nu i-am mai vazut de 2 ore si sunt ingrijorata.
Imi suna telefonul,iar ma suna numarul ala ascuns,de data asata o sa intreb cine este.Vocea mi se pare asemanatoare cu a lui Ian dar nu cred ca este el.La un momet dat aud niste voci in baie,cand pun urechea pe usa,se aude vocea lui Vlad si Ian care vorbeau despre mine ca sunt naiva si chesti de gen.Cand sa plec,usa se deschide brusc,cad si ma lovesc la cap,cat timp eram ametita il vad pe Ian cum ma ridica si imi spune la ureche ca daca spun la cineva ca eu te sunam noaptea si iti spuneam ca te iubesc,nu va fii de bine.
  Nu stiu ce sa mai intamplat in aceea noapte dar stiu ca nu este de bine.

Sper ca va placut!☺

Povestea PauleiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum