Bu röportajımız Reth'in yazarı Şule (a.k.a. @royharper) ile! Açıkçası ben çok eğlendim, Şule'yi önceden tanımamın etkisi var mı bilemem ama... Umarım siz de eğlenirsiniz, iyi okumalar!
V: Şuleeğ, hoş geldin! Seninle Reth hakkında konuşmak istiyorum, uygun mudur?
Şule: Tabii ki uygun, hoşbuldum bu arada eheh
V: Reth, aslında Seçilmiş Kan'daki arka planda olan karakterlerden biriydi. Sonra ne oldu da onun hakkında ayrı bir hikaye yazmaya karar verdin?
Şule: Aslında kurgu benim çok önceden aklımda olan bir şeydi, sonra Reth karakterini çok sevdiğimi, arka planda kalmasını istemediğimi fark ettim. Eh benim için çok iyi oldu, Seçilmiş Kan askıda şuan, Reth'e de kısa zamanda çok alıştım
V: Reth benim de favorimdi (#TeamReth) o yüzden sevinip çığlık atmadığımı söyleyemem, her şeyden önce insanı kendine bağlayan bir hikaye! Kaldırmışsın, öncesinde yanında Kutsal Hayatlar Serisi #1 yazıyordu. Neden kaldırdın?
Şule: Aslında onu da sonradan eklemiştim. Kişilik olarak sürekli karar değiştiren birisiyim biraz. Seri yapmayı düşünmüştüm, diğer kitap bir meleği veya kurtadamı anlatacaktı. Aslında hala olabilir, ama Reth'i bitirdikten sonra bunu düşünmeye karar verdim :p
V: YAP! YAP! YAP! Biz -yani en azından ben- arkandayız. Beşinci bölümün sonunda Seçilmiş Kan'dan tanıdık bir isim karşımıza çıkıyor, Rawena! Ama bunun sonrasını yazmamışsın, ve eminim ben dahil birçok kişiyi merakta bıraktın. Neler oldu, açıklayabilir misin? (LÜTFEN. FANGIRL DUYGULARIMIN DİNMESİ LAZIM.)
Şule: (SENİN FANGIRL DUYGULARINI YERİM, NEYSE AZ CİDDİYET) Evet, Rawena'yı çok kısa gösterdim ama iki bölüm sonra tekrar Rawena geliyor. Ve bir süre sonrada hayatından pek çıkmayacak.
Reth ile aralarında değişik bir bağ var. Eh, o yaşadıkları gece -evet kan içmek dışında birlikte de oldular- sonrası Rawena Reth'i unutamıyor. İşte, bu yüzden tekrar onun karşısına çıkacak. Onun iyiliği için.
V:Rosa'ya bir şey olmayacak değil mi? Çünkü Rawena tuttuğunu koparan bir kadına benziyor ve Rosa... Peki Reth'in o merakla beklediğimiz anı gelecek mi? Reth, Rosa'ya vampir olduğunu söyleyecek mi?
Şule: Rawena tarafından Rosa'ya bir şey olmayacak. Reth Rosa'ya hiçbir zaman söylemeyecek. Rosa öğrenecek. Ve söylemek zorundayım, iki bölümden sonra Reth'de pek hoşunuza gitmeyecek bölümler olacak..
V: "Bırak onu öpmeyi, dokunmaya dahi cesaret edemiyorum
Dudakları mühürlü evet bir lütuf bekliyorum
Kısa ve acı bir lütuf, günaha atılan bir adım
Yine de ne kadar tatlı, elimde olmadan ona gidiyorum." yazıyor açıklamasında. Algerno Charles Swinburne böyle demiş ama, ya demeseydi, sen nasıl anlatırdın Reth'i, sadece birkaç cümle ile?
Şule:Ahh, bilmiyorum açıkcası. Algerno Charles olmasa muhtemelen ben bir şey kuramazdım :p Hikaye yazıp Reth anlatamamam biraz gülünç... ama şöyle diyeyim Rosa olmadan önce Reth bir hiçti. Rosa'dan sonra da mutlak bir karanlık.
V:Her kızın bir Reth'e, her erkeğin de bir Rosa'ya ihtiyacı var yani? Kessinlikle! Rosa ve Reth'in belirli bir sonu olacak mı peki? Çünkü Reth son bölümde "Seni seviyorum." Demişti ve bundan sonra kolay kopabileceklerini zannetmiyorum.
Şule:Erkekleri bilemeyeceğim ama her kıza Reth gerek dshfgs eh mümkünse vampir olmayanından.
Ne söylesem spoiler olacakmış gibi hissediyorum. Çünkü hikaye sadece o ikisinin sonuna bağlı. Ama hayır, kolay kopamayacaklar. Çok çok zor olacak.
V:Buradan en çok sana zor gelecekmiş gibi gözüküyor... Şu anda da bana bu röportajı bitirmek çok zor geldi, alışmıştım böyle... Çok teşekkürler Şul röportaj teklifimi kabul ettiğin için!
Şule:Seninle ciddi konuşmak zor bir hale gelmeye başlamıştı zaten... rica ederim!