M E M P E R S E M B A H K A N
Genre: SHORT STORY - ROMANCE - TEEN FICTION
"Cinta pertama saya menjadi indah kerana ia tercipta hanya untuk awak."
OST Song : Never Thought That I Could Love - Dan Hill
👑 HERO 👑
RAYYAN HARITH BIN TAN SRI AFFENDI
👑 HEROIN 👑
AISYAH HUMAIRA BINTI KHALID
....
WATAK SAMPINGAN
RAISHA HANANI
IMAN RAYKAL
MUHAMAD AZAM SHAH
ARYAN LOUIS
DANIA DANISHA
SHAHRIZAL IMRAN
~~~~~ << ○ >> ~~~~~
♥️ B L U R B ♥️
Cinta itu mabuk dan mengkhayalkan sehingga ia membuatkan manusia terlupa dan terleka. Cinta itu buta dan menggelapkan sehingga ia membuatkan manusia sanggup bergadai dan digadai. Cinta itu indah dan membahagiakan sehingga ia membuatkan manusia rela dikawal oleh entitinya.
Mari, aku ceritakan serba sedikit mengenai aku, dia dan cinta.
DIA yang pertama mengukirkan aku carikan sebuah senyuman. Dia yang pertama mengirimkan aku salam sebuah rindu. Dia yang pertama mengenalkan aku erti sebuah rasa. Namun, dia juga menjadi harga sebuah kehilangan yang sangat berbekas di jiwa.
Sungguh, andai waktu mampu diputar kembali...
Betapa aku mahukannya setia di sisi dan tidak jemu menemani.
Aku sesal dengan semua yang telah terjadi di antara kami. Kerana terlalu mengikutkan kata hati, aku mengasari dirinya. Kerana terlalu menjunjung tinggi ego diri, aku mengendahkan kehadirannya. Kerana terlalu meratapi nasib lalu, aku melukai sekeping hati miliknya.
Kini, aku telah kehilangan...
Aku telah kehilangan masa. Aku telah kehilangan diri. Aku telah kehilangan hati. Aku telah kehilangan jiwa. Aku telah kehilangan cinta. Dan, aku juga telah kehilangan dia.
Maafkan aku, wahai cinta pertama.
🌹🌹🌹
TIMELINE:
STARTED - OCTOBER 2017
FINISHED - FEBRUARY 2018Credit:
Beautiful banner from mrsmeow_~~~~~ << ○ >> ~~~~~
DO READ 🤳 AND VOTE. ⭐
ALL VOTE, COMMENT AND SHARING ARE REALLY APPRECIATED. 🙌S E A R C H 🔎
#remaja #melayu #dewasa #malay #teenagers #airayyan #sweet #friend #romance #love #cinta #malaynovel #novelmelayu.....
NOTE FROM AUTHOR:
AIRAYYAN
ditujukan khas buat para peminat
Rayyan Harith dan Aisyah Humaira.Bagaimana detik pengenalan mereka yang sebenar-benarnya, ia dikisahkan dan dikenangkan di dalam karya ini.
SELAMAT MEMBACA!
》 C O M P L E T E D 《
25 December 2020
-01.14 am-
YOU ARE READING
AIRAYYAN | E-BOOK
Teen FictionRayyan Harith - seorang remaja yang terperangkap dalam kisah silam yang menyakitkan bersama si ibu kandung membuatkan dia tegar menyakiti saat ada seseorang yang cuba menghulur tangan. Menawarkan keprihatinan. Aisyah Humaira - seorang guru sementar...