N:fethi şu anda meşgul.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eylemden...
Fethi 'yi aradığımda bir kız açtı telefonu.E:siz kimsiniz ? Bana fethi ' verirmisiniz?
N:veremem canım fethi meşgul dedim ya sana .
(Fethi gelir)
F:(bağırarak)sen ne hakla benim telefonumu açarsın ya?
N:kötü bir niyetim yoktu telefonunu burada unutmuşsun bende açtım özür dilerim.
Fethi ekrana bakar ve arayan kişinin eylem olduğunu görür.
F:alo eylem
E:sen meşgulsün galiba hazırlanmıştım ama bu akşam ki programı iptal edelim (sesi titreyerek).
Eylem telefonu kapatır.
Fethi Nilay'a kötü bir bakış atıp koşarak yattan çıkar..
Eylemden...
(Ağlayarak)madem başka biriyle berberdi niye benim yanıma geliyor hadi geldi arkadaş olarak görüyor niye öpüyor beni .
Eylem o anki sinirle salondaki cam sehpaya tekme attıCam sehpa^^^^^^^^
Sehpanın parçaları her yere dağıldı .Eylem yere çökerek ağlamaya başladı .O sırada dizine cam parçaları girdi.Fetih geldi . Eylem ağlamaktan kapının çalısını duyamıyoruz.Eylem kapıyı duymayınca Fethi tekme atarak kapıyı kırdı.Koridordan geçip salona geldiğinde eylemi yere çokmuş şekilde aglatken görünce yanına gitti .Eylem Fetih geldiğinde ona bağırdı .
E:Niye geldin ?Gitsene sevgilinin yanına .Benim yanıma niye geliyorsun ki ben sadece senin icin bir arkadaş değilmiyim?Sevgililer arkadaslardan daha önemlidir.
F:(Kollarını tutar ve bağırarak )Yeter ,bi sus artık .
O anda dizlerine batan camları görür .
F :Eylem bu halin ne ?Kalk hadi pansuman yapalim .
E :Hepsi senin yüzünden .Bana senin yüzünden zarar geliyor .
F:(Bağırarak )evet benim yüzümden sevdiklerim başına hep benim yüzümden bir şey geliyor .zaten gidiyorum bu akşam .
E:git. Bu akşam değil şimdi ğit(ağlayarak ve bağırarak)
F:seni bu halde bırakamam ama merak etme pansuman yaptıktan sonra gideceğim.
Eylemi konundan tutup kaldırmaya çalışır ama eylem kalkmamakta kararlıdır.
F:kalkmamakta inat ediyorsun öyle mi.
E:öyle ve kalmayacağım da.
Fethi eylemi kucağına alır.
Eylem Fethi nin omzuna vurur.
E:ya bırak beni ya pis sapık git sevgilini al kucağına.
Fethi hiç cevap vermez eylemi yatak odasına çıkarır>>>>>yatağının üzerine bırakır ve sorar.
F:pansuman aletleri nerede?
E:banyoda😤😤
Fethi pansuman aletlerini almaya gider.
F:uzat bacağını .
E:öküz bırak ben yaparım kendi pansumanımı.
F:sen zorlama kendini ben kıyamam sana.
E:sen bana çoktan kıydın ki
F:eylem yapma böyle orada seni vurmak zorundaydım.
Pansuman biter.
F:hoşçakal
Fethi kapıdan çıkıp gider .ldemAlaca0 ya yine çok teşekkür ederim bana çok yardımcı oldu .
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 😍😍😍