Bölüm 13

394 38 15
                                    

Erdem yarbayın söylediklerinden sonra
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hemen Erdem yarbayın yanına gittim
F:komutanım elimizde hiçbirşey yok mu
E.y:az önce bir istihbarat aldık az sonra operasyona çıkacaksınız hadi hazırlanın
Tam kapıdan çıkışacaktım ki Erdem yarbay arkamdan seslendi

E.Y:Eyleme karşı zaafını biliyorum ama kendini her şeye hazırla ne olduğunu bilmiyoruz.

Eylemden...
vücudumdaki keskin acıyla uyandım her yerim yara bere içinde kalmıştı. Yemek yemediğim için de çok halsizdim beni biraz daha kurtaramazlarsa burda can verecektim.

Fethiden...
dağlık bir bölgeye gelmiştik hemen içeriyi görebilecek yüksek bir noktaya geçtim.
Y:hafız Keşanlı biz içeri girelim , aşık çaylak dışarıda çok fazla adam yok zaten siz dışarıyı halledin.

Yarım saat sonra tüm adamlar temizlendi.
Y(telsizden):eylem burda hemen gelin .
Fethiden
Koşarak içeri girdiğimde kalbime bir sancı girdi eylemi gerçekten böyle görmeyi beklemiyordum koşarak yanına gittim.
F:eylem iyimisin çok canım acıyor mu?
E: F..Fethi çok özür dilerim . ahhh başım
F:aşık hemen gel başı kanıyor.
A:Abi başına sert bir darbe almış beyin kanaması riski olabilir ambulansı arayalım
HASTANEYE GİDERLER
Doktor odadan çıkar
F:önemli bir şey varmı durumu nasıl
Doktor:başına aldığı darbeden dolayı beyin kanaması riski var o yüzden 6 saat kadar burda kalıcak diğer yaraları geçici ama omzunda daha önceden açılmış bir yaradan tekrar yaralanmış o yaranın geçmesi daha uzun sürecek .
F:ben yanına girebilirmiyim .
D: tabiikide girebilirsiniz ama şu anda uyuyor vücudu çok yorgun düşmüş.bir iki saat uyur herhalde .
Doktor yanlarından gider.
F:komutanım siz isterseniz gidin ben kalırım eylemin yanında.
Y:tamam Avcı bir şey olursa haber ver .
F:emredersiniz komutanım.
Eylemi odasına girdiğimde mışıl mışıl uyuyordu yanına sandalyeyi çekip oturdum elini ellerimin arasına aldım elini öptüm onu kaybetmekten çok korkuyorum yüzüne baktığımda kiraz rengi dudaklarının rengi gitmiş beyaza dönmüştü. Gözlerinin altı morarmıştı elim yüzüne gitti sonra dudaklarına Eylemden bir kıkırtı çıktı korkup elimi geri çektim.
E:fethi napıyorsun .
F:seviyorum suçmu
E:yoo suç değil sadece ben öyle mutluydum neden elini çektin.
F:sen istersen hiç çekmem elimi ben der elini eylemin yüzüne koyar yavaş yavaş bir birlerine yaklaşırlar ve dudakları buluşur uzun bir öpüşmeden sonra ilk geri çekilen eylem olur nefes nefese konuşurlar .
E:seni çok seviyorum.
F:bende...ben de seni çok seviyorum .
Sonra dudakları tekrar buluşur.

Lütfen yorum yapın.
Sınır:25 beğeni 10 yorum
Sizi seviyorum😉
Öpüldünüz😘😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşka Söz ❤️EYFET ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin