Bab-3~Anneyonghaseyo Dahyun~

141 14 2
                                    

'Kringgg... 'Bunyi loceng berbunyi menandakan tibalah waktu rehat. Dahyun hanya duduk termenung do tempatnya sedangkan murid murid lain berpusu pusu ke kantin. Tiba tiba meja Dahyun dikelilingi sekumpulan namja. "Anneyonghaseyo Dahyun. "Sapa seorang namja. Dahtun amat mengenali suara itu. Ya, Taehyung. Dahyun memandang V. "Take rehat ke? "Tanya BTS serentak. "Take. Ake take kawan. "Balas Dahyun. "Ramai ape yeoja kat kelas ni. Kenapa kau tak kawan dengan diorang? "Tanya Namjoon. "Aku take biasa dengan yeoja kat sekolah no lagi"balas Dahyun. "Oh, ape Kara kau rehat ngan kitorang he nak? "Tanya V. "Boleh ker? "Tanya Dahyun. "Of course !"Jawab BTS serentak. "Kamsahabnida! "Ucap Dahyun *Terpeluk V*Muka Dahyun merona merah lalu meleraikan pelukan.

     Sepanjang waktu rehat Dahyun hanya mengunci mulutnya kerana malu sambil menjamah makanan Yang dibelinya. "Neo gwaechanha? "Tanya V. "Gwaechnha. "Balas Dahyun. "Owh"jawab V*Buat muka comel*Dahyun tergelak kecil melihat telatah V. "Arm, Taehyung. Says nak minta maaf. "Kata Dahyun. "Wae? "Tanya V. "Taxi man says terpeluk awak. "Kata Dahyun. "Oh, gwaechanha. Kalau nak peluk lagi pin take. "Kata V*Smirk *"Wish, byuntae.! "Kata Dahyun*Pukul tangan V*"Dan panggil saya V he. "Kata V. "OK. "Balas Dahyun pendek.

     Tamat waktu rehat semua murid kembali me kelas masing masing. "Cikgu Yoo take hadir harini. "Beritahu seorang namja di dalam kelas. "Yahoo!!. "Merit murid murid. BTS membuat bulatan di sekeliling meja V. "V, kau day luah man perasaan kau kat Dahyun ke?. "Tanya Namjoon. "Belum. "Balas V lalu mengeluh. "Take pe lah take your time. "Kata Namjoon dan Jin serentak. V tersenyum senang.

___________________________________________

OK tak? ...

Jangan lupa vote Dan comment tau!!.

Bye!!

Anneyonghaseyo my yeojachingu...!•K.T.H• [✔]Where stories live. Discover now