"Nak sorok kat mane ni? "Tanya Dahyun. "Alahai, ni kan rumah awak, kat mana awak rasa tersorok? "Tanya V. "Kat kabinet dapur. Tempat tu besar untuk kita menyorok. "Balas Dahyun lalu menarik tangan V. "Haah la, besar! "Kata V *Terpesona*
"Nak cari kat mane lu? "Tanya Chaeyoung. "Umm, dapur! "Jawab Jeongyeon. "Takkan nak cari dalam peti ais"kata Chaeyoung. *Tuk! *Kepala Chaeyoung diketuk. "Ommo, sakitla!"Kata Chaeyoung. "Ish, kauni tak kan la nak cari dalam peti ais! "Marah Jeongyeon. "Ish, okey. Kau cari kabinet atas aku cari kabinet bawah. "Arah Chaeyoung.
(Dalam Kabinet)
"Ish, diorang tengah cari kat sini la. "Kata Dahyun. "Shh, nanti diorang denga."Kata V pula. Tiba -tiba. *Buk! *bunyi seseorang terjatuh dengan amat kuat. Jeongyeon dan Chayeong melihat siapa yg jatuh menyebabkan mereka tidak meneruskan niat ingin membuka kabinet yg V dan Dahyun sedang menyorok. Kelihatan Jung Kook sedang mengerang kesakitan duduk di lantai. "Are you okay? "Tanya Namjoon yang telah tersedar dari lena disebabkan bunyi 'Bom Atom' yang dihasilkan oleh Jung Kook."Sakit gile weyh!!... "Kata Jung Kook. (Semua orang terpaksa menghentikan permainan) "Yahh, kau ni macam mana boleh jatuh? "Tanya Jin. "Macam ni... "Kata Jung Kook sambil mendongak kepalanya.
[Flash Back]
"Eonni, tunggu jap. Jung Kook nak keluar jap nak ambil fon. "Kata Jung Kook. "Okay. Joshimhayeo, jangan sampai kena tangkap. "Kata Tzuyu. "Lalala... "*Buk!*Jung Kook tersadung...
[End Flash Back]
"Kau tersadung ape? "Tanya Jin. "Akar pokok"kata Jung Kook lalu memuncungkan mulutnya. "Sejak bila ada pokok dalam rumah ni? "Tanya J-Hope. "Korang ni pon satu. Tak leh bayangkan ke apa yg panjang macam akar pokok? "Kata Jung Kook .*Bengang*
Semua orang:*Geleng kepala*
Jung Kook :*Tepuk dahi berkali kali *"Kaki Namjoon hyung la!! "Kata Jung Kook sambil menunjukkan kaki Namjoon yg panjang. "Mentang-mentang kite tinggi. "Kata Namjoon.*Merajuk*"Oi.Dah la tu, sampai esok tak abis! "Marah Suga. *Swag*"Haah, lagi pon aku dah lapar ni"Kata Jeongyeon sambil memegang perutnya. *Grur grur... *"Perut siapa yg menghasilkan gempa bumi ni? "Tanya Mina. "Rasanya aku"kata Momo.
"Hahahah.... "Gelak semua orang. "Okay,aku masak nak? Tak yah beli beli kan. "Kata Jin meminta persetujuan. "Nae"Balas semua.___________________________________________
Ok?
Jangan lupa VOTE dan COMMENT tau...
Sori kalau ada TYPO...
👍👍👍👍
YOU ARE READING
Anneyonghaseyo my yeojachingu...!•K.T.H• [✔]
RomanceSinopsis: Cinta yang sukar untuk diluahkan oleh seorang namja yang bernama Kim Taehyung kepada seorang yeoja yang bernama Kim Dahyun... -------------------------------------------------------------------- Adakah Kim Taehyung akan mend...