Bab-10~Couple~

139 13 4
                                    

       "Jap, Jin. Harini 28 Mei ke? "Tanya V." Ye, wae? "Tanya Jin. "Dahyun. Harini birthday dia... "Kata V. "Oi, daripada kau dok tecegat cam tu baek kau beli
kek... "Cadang Namjoon. "Ok, gomawo. Bai!!.... "Lantas V berlari ke kereta dan ke kedai kek.

      Skip
       Malam
       "Lalalala....... "Dahyun menyanyi kecil sambil berjalan di lorong kecil dan sunyi lagi gelap gelita. Dahyun merasakan seseorang mengekorinya. Dahyun menoleh ke belakang. *Takde orang*Dahyun mempercepatkan langkah kakinya. Tiba tiba muka Dahyun ditutup dengan plastik hitam. "Arhhhh...!!! "Dahyun menjerit. Namun, tiada siapa yang dengar. Dahyun dimasukkan ke dalam sebuah van. Plastik dibuka, tercungap cungap Dahyun mengambil nafas. Dahyun menangis tidak berlagu kerana terlalu takut. Mata Dahyun ditutup sehelai kain.

       Tiba tiba van yg meluncur laju itu berhenti. Dahyun dibawa masuk ke suatu tempat. Kain yg menutupi matanya dibuka. *Gelap*"Heloo?!!!..... "Jerit Dahyun. *Pak! *Bunyi belon meletup bergema. Dahyun tetkejut... Tiba tiba lampu terbuka. "Happy birthday to you...!!! "Kedengaran suara V bergema diikuti suara Bts dan Twice menyanyikan lagu hari lahir kepada Dahyun. "V...! "Dahyun memanggil V lalu meluknya. "Mianhae kalau saya buat awk takut... "Kata V. "Tak, saya gembira sangat... Kamsahabnida....! "Kata Dahyun. Dahyun berasa amat terharu...

___________________________________________

#Sumpah, author nk tisu
#Jangan lupa VOTE dan COMMENT tau...
                           .Tq. 




                      *TAMAT*




Anneyonghaseyo my yeojachingu...!•K.T.H• [✔]Where stories live. Discover now