Első fejezet: Benzinkúti őrület

82 5 11
                                    

Késő éjszak van, Matthew és Bill hazafelé tartanak a munkahelyükről.

Bill szinte már alszik a kocsiban olyan fáradt, Matthew vezet így neki kell oda figyelni pedig ő is eléggé kivan és nehezíti a dolgot az hogy köd van, méghozzá egyre sűrűbb.

- Bill... Bill... figyelj egy kicsit... Bill...

- Mi van már?!

- Kifogyóban a benzin, szerencsére körülbelül 5 perc és oda érünk a benzinkúthoz, de kibaszott nagy a köd, alig látok.

- Jól van, csak ne haljunk meg.

- Tényleg?!

Nem sokkal később a párbeszéd befejezte után már látni lehetett a benzinkút fényét, a tartály szinte már kongott az ürességtől, végül lassan de biztosan megérkeztek.

- Bill figyelj, bemegyek venni Elis-nek valami édességet hogy reggel meglepjem mivel születésnapja lesz.

- Te csak egy darab édességgel akarod meglepni a feleséged?

- Nem, majd este meglepem egy vörös rózsacsokorral, mit képzelsz, hogy sajnálok a feleségemtől bármit is? Ráadásul, este elviszem vacsorázni.

- A McDonalds nem számít igazi vacsorának.

- Haha, nagyon vicces vagy. Tankolj meg addig!

Kipattantak a kocsiból mindketten Bill ásítva mint egy 90 éves öreg férfi elkezdett tankolni. Matthew mikor beért az üzlet helységbe, nem látott egy lelket sem, viszont észrevett egy csengettyűt a pultnál, rá is csapott. Nem jött senki sehonnan elő, megnyomta másodjára is, de senki. Harmadjára is, viszont akkor ütemesen, mintha dobolna rajta.

- Elnézést uram, de pakoltam hátul a raktárban. Miben segíthetek? - kérdezi a kis köpcös fiatal eladó férfi.

- Nem gond, a barátom épp tankol 15 liter benzint, ezen felül lenne két darab táblacsoki.

- Rendben, ezen kívül még valamit?

- Van szívecskés bonbonjuk? Ilyen kis piros a doboz és finom mogyoró van a csokigolyó közepében. Valami ilyesmi azt hiszem, a feleségem imádja.

- Hú, hát itt a polcon nincs ahogy én látom.Viszont lehet a raktárban van, ha vár egy pillanatot akkor megnézem és idehozom Önnek.

- Rendben, persze, de azért siessen mert nagyon fáradtak vagyunk.

- Hogyne.

Bill közben megtankolt és idegesen nézz be Matthew-ra és azt hajtogatja „mi a szart csinál eddig, nem hiszem el, már rég otthon lehetnék..." Matthew csak int neki az ablakon keresztül hogy nyugi, hamarosan kész vagyok. Eltelt 5 perc de az eladó sehol, az áru sincs kifizetve, úgy gondolja utána megy, hogy szóljon neki ha nincs olyan bonbon amit kért, elég neki a két táblacsoki és kifizeti a benzint. Gyors oda fordul Bill felé és próbálja mutatni neki hogy ő most bemegy a raktárba. Bill nem egészen érti, hogy mit akar magyarázni, talán valami indián imákat ad elő gondolja magában, viszont bólint csak azért hogy siessen. Matthew vette az adást így bement. A folyosó hosszú volt, a végén egy Raktár feliratú ajtó,  csak egy lámpa volt a mennyezeten de az is csak pislákolt, közelebb ért és kopogott.

- Elnézést, itt van? Ha nincs bonbon semmi gáz, kifizetem a többi dolgot.

Válasz azonban nem érkezett. Úgy vélte helyes lenne benyitni. Mikor megtette valami furcsa bűz csapta meg az orrát, nem érzett még ehhez hasonlót, de nem látott semmit hogy pontosan mitől is lenne ez a bűz, mivel teljes sötétség volt oda bent. Mintha egy fekete háttér lenne az ajtó mögött. Furcsa módon, mikor betette a lábát a háta mögött a folyosón kialudt a lámpa, így már teljes sötétség vette körül. Előkapta gyorsan a zsebéből a telefonját, és bekapcsolta a zseblámpa alkalmazását. Lassan körül nézz, közben az orrát takarja a másik karjával a bűz miatt. Minden szét van dobálva, dobozok a földön, széttépet papírok hevernek és italok kiömölve végig. Benézett az ajtó mögé hogy hátha ott van a lámpa, ott is volt és felkapcsolta. A látvány még rosszabb volt, a plafon és a falak oldalt pirosak voltak, mintha egy dobozfestéket öntöttek volna rá csak úgy. Nem gondolta, hogy vér lenne, nem gondolt igazából semmire, mert annyira sokkolta a látvány. Ám ez nem volt minden, bátorságot vett magán és beljebb indult. Arra gondolt lehet baleset érte a fiatal kis köpcös fiút. A bűz egyre erősebb volt, minél beljebb haladt. A lámpa amit feloltott korábban, az szinte szétrobbant, megijedt és ugrott egyet mint egy nyúl. Újra elővette a telefonját és bekapcsolta a világítást. Miközben haladt lassan beljebb, csepegésekre lett figyelmes. Mintha valaki nyitva hagyta volna a csapot, csak csepegett és csepegett. Remegő kézzel oda fordította telefonját és egy rémisztő kép tárult a szeme elé, a fiú aki az eladó volt, egy kampóra volt szúrva ami áthasította a mellkasát, és forgott lassan körbe - körbe és közben himbálódzott, vér borította el az egész helyet. A kezei le voltak tépve, és csak egy lába volt de az is csak félig, szinte csak a bőr tartotta össze. Matthew teljesen kiakadt, remegtek az ajkai, remegett minden végtagja, szemei könnybe lábadtak az ijedtségtől, levegőt alig kapott, megszólalni nem bírt. Hallotta, hogy a fiú halkan mond valamit, nagyon halkan, szaggatottan mintha egy telefonbeszélgetésben rossz lenne a vétel, nem értette így közelebb ment.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Oct 29, 2017 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Borzalmas AlTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang