"1.Ítélet"

552 26 13
                                    


-Hogy lehet valakinek eltörni a kezét, és az orrát?-ordít le apám.

-Bazdmeg! Kötekedett. Mit csináltam volna? Hagyjam magam?-kelek ki magamból.

-Akkor sem csinálsz ilyet. Feljelentettek. Tudod mit jelent ez? Felfogtad?-ordítja a képembe.

-Ne ordíts már bazdmeg! Itt állok előtted, nem húsz méterrel alrébb.-mondom nyugodt hangon.

-Mit mondtál?-kérdezi fenyegető hangnemben.

-Bazdmeg!-mondom, mire a tenyere az arcomon csattant. Amint ránéztem érzelem mentes volt az arca.

-Csalódtam benned.-mondja undorodva.-Igaza volt annó anyádnak. Isten nyugasztalja. Egy ribanc lettél.-kifejezésének hála, egy könnycsepp gördült le az arcomon.-Holnap bemegyünk a bíróságra, és enyhítést kérünk. Most pedig. Szállj be a kocsiba, és meg ne nyikkanny!-fenyegetett meg.

-Nem apának vagy való.-motyogom az orrom alatt.

-Mondom, egy hangot se!-kiabál rám.

Beülök a kocsiba (hátra), majd előveszem a telefonomat, és üzenek az egyetlen embernek akinek még számítok valamit. Barbara-nak.

Én: Baj van...:(

Barbara: Mi a baj? :/

Én: Leültetnek...

Barbara: Komolyan?

Én: Apám holnap kér enyhítést. :'(

Barbara: Ez is a te hibád.

Én: Te is?

Barabara: Felejts el!

Én: Most megint mi a faszom bajod van?

Barbara: Az bazd meg, hogy nekem nem kellenek ilyen barátnők, akik börtönt ülnek.

Én: Ez vagy te. Na csá.

Zokogva raktam el a telefonom. Az utolsó ember akire számíthattam, az sem volt már velem.
Időközben apám is beszállt az autóba, majd elindultunk haza.

*****Másnap*****

Reggel felkeltem, gyorsan lezuhanyoztam, raktam fel magamra sminket, hajamat lefontam két oldalra, majd felöltöztem.

A lábamra felhúztam a fehér Vansem, majd kész is voltam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A lábamra felhúztam a fehér Vansem, majd kész is voltam. Indulhatunk a bíróságra. Lementem a konyhába, hogy bekapjak pár falatot. Apám még nem volt lent. Gondolom még alszik.

****

-Mr.és Mrs.Red [ejzsd:Ríd] kérem fáradjanak be. Mr.Fruits már várja önöket.-a vezeték név hallatán, nevetnem kellett. Ez de béna.

Bementünk az irodába, majd miután bemutatkoztunk a bírónak, neki is vágtunk.

-Tehát.-kezdi a bíró.-Mrs.Red. A vád, orr és kéz törés, valamint személyiség jogok sértése.-nézi a lapokat.

Átnevelő tábor /Befejezett/Where stories live. Discover now