"3.Találkozás"

322 20 0
                                    


...és kilépett rajta egy tejfelszőke hajú, jég kék szemű fiú. Gondolom ő Daisy tesója.

-Gondolom te vagy Daisy tesója.-mosolygok rá.

-Igen, jól gondolod.-viszonozza a mosolyt. Olyan édes.-Lucky Blue Smith vagyok, de szólíts csak Luckynak, vagy ahogy neked szimpi.-nyújtja kezét, amit el is fogadok.

-Darcy Red.-rázom meg egy kicsit.-Szerintem szöszinek foglak hívni, az találó.-mondom, mire elneveti magát. Olyan cukker a nevetése is, mint ő maga. Na jó Darcy. Állj le! Nem is ismered!

-Akkor gyere. Add a tákád...-mondja, majd elveszi a kezemből (!?) a gurulósat, a sporttáskával együtt.-Ha bekísértelek az igazgatóhoz, utána ha van kedved, körbe vezetlek.-mosolyogva néz a szemembe.

-Hú...Azt megköszönöm.-mosolygok rá.

-Akkor gyere.-majd elindulunk az ő vezetésével.

-Miért hoztak be?-kérdezi nevetve.

-Eltörtem egy csak orrát, kezét, és személyi jogok sértése, emelett szerintem már az is ott van a rendőrségen hogy drogot osztogattam a volt legjobb barátnőmmel.-hadarom.

-Wow. Nem nézném ki belőled ezt a fajta viselkedést.-mér végig látványosan.

-Nem is ilyen vagyok.-rántok vállat.-Csak kihozta belőlem a vadállatot az a cafka.-mondom idegesen.-Egyébként, te miért vagy bent? Mióta?-kérdezem.

-Drog, pia, és csoportos erőszak.-ránt vállat.-Még mielőtt megijednél tőlem, ez 2 éve volt.-mosolyog bájosan.

-Az szép. Mennyi időd van még?-kérdezem.

-15 hónap.-mosolyog.

-Akkor együtt szabadulunk.-mosolygok rá.

-Igen, nagyon úgy néz ki.-bólogat.

-Megjöttünk.-áll meg egy ajtó előtt.-Ha bármi kell, csörögj rám.-mondja majd kacsint egyet. Már épp, menne el, amikor megállítom.

-Nincs meg a telószámod.-nevetek. Nevetve fordul vissza.

-Tényleg.-kuncog. Cserélünk telószámot,majd ő el is megy.

'Ez a pasi, egy álom.'
Gondolom magamban. Mosolyogva kopogok be, majd egy 'Szabad' után,már be is megyek.

-Jó napot. Biztosan maga Mrs.Red.-mondja hivatalos hangnemben.

-Öhm..Jó napot. Igen, én vagyok.-mosolygok rá.

-Nos, én Natalia Red vagyok. A nagynénid.-mosolyodik el, és most már rendes hangnemben beszél.

-Nagynénim. Apáról?-hitetlenkedem.

-Igen.-bólogat.-Már 7 éves korod óta nem tartom vele a kapcsolatot. Most pedig, itt vagy.-mér végig.-Jól megnőttél.-mosolyog rám.

-Öhm...-nem tudom hogy szólítsam.

-Tegezz drágám, nyugodtan.-mosolyog.

-Köszi.-mosolygok rá.

***

-Te annyiban vagy másabb mint a többi gyerek, hogy téged a telefonos szabályzat nem köt.-mosolyog.-De az,igen, hogy 11kor takarodó.-nevet.-Fiút felvihetsz magadhoz, de legkésőbb 12 órára tünjön el,vagy bújjon el, ha mennek ellenőrzésre.-nevet.

-Nem szoktam fiúzni.-nevetek.

-Akkor jó.-komolyodik el.-A te szobád a 22-es, ami a földszinten van.-kacsint.-Ha bármire szükséged van, csak szólj, és én intézkedem.-bólintok.-Reggel 7kor reggeli, 8.15kor órád kezdődik, délután 2.45kor vége az 'iskoládnak'. 3.00tól edzés van, 6.00tól szabad vagy. 7.00tól vacsora.-mondja el a dolgokat.

-Rendben.-bólintok.

-4 ágyas a szobád. 2 szobatársad van.-mosolyog. Név szerint: Edina Bleer, Elizabeth Turner.-mosolyog.-A 3.szobatársadat ma fogták el, lejárt szem.igazolvánnyal repült, és nem fizetett taxit.-mondja.-Név szerint: Daisy Smith.-mondja. Várjunk csak.

-Daisy? Mikor jön?-örülök meg.

-Ma este, olyan 8 körül.-mosolyog.-Itt van a tesója is...-kezdi de félbeszakítom.

-Lukey Blue Smith.-mosolyodom el a nevén.

-Valaki szerelmes.-mondja vigyorogva Natalie nénikém.

-Nenikém ne hülyéskedj már.-nevetek.

-Na mindegy is. Rendezkedj be, ha beszélgetésre vágysz, a 6-os lakosztály az enyém.-mosolyog. Bólintok, majd egy gyors puszi váltás után, elindulok a szobámat megkeresni.

Meg is találtam,majd kopogok, mivel jött a válasz, ezért benyitottam. Ami ott fogadott...Az elképesztő volt. 2 lány volt ott,akik álltak, két asztal megpakolva sütikkel,és piával, egy nagy szallagra pedig (ami ki volt feszítve), ráírva: ♡Welcome girl♡

Átnevelő tábor /Befejezett/Where stories live. Discover now