2.

391 16 0
                                    

-Háló? - vettem fel a telefont.

- Helló csajsziii - visított bele Natasha a telefonba amitől enyhén szólva megsüketültem.

- Na mondd miről lenne szó - vágtam a közepébe.

- Te aztán nem szarozol - jelentette ki amire csak megforgattam a szemem - szóval arról lenne szó, hogy tudod van az a David gyerek a suliban...

~hogyne tudnám. Az egyik leghelyesebb srác a suliban. Nem mintha érdekelne, de meg kell hagyni, kurva helyes. Ő még nem került fel a listámra ámmm....most itt az alkalom. Xdd~

-.....és kiderült, hogy ő is kém - halkult el egy kicsit a hangját. Bazmeg, már csak ez hiányzott. Nagyon szuper.

- Hát ez kurva jó Natasha - mondtam idegesen.

- Szerintem nem arról van szó amire te gondolsz! Figyelj! Találkozzunk a Pink Caffee- ban egy fél óra múlva! - mondta majd lecsapta a telefont.

Megittam a maradék kávémat majd bevágtam a mosogatóba, hogy majdnem eltört.

Felmentem a szobámba és felvettem egy bő pulcsit és egy ELÉG RÖVID gatyát.

Felvittem egy kis szempillaspirált meg szájfényt majd cica tusvonalat húztam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Felvittem egy kis szempillaspirált meg szájfényt majd cica tusvonalat húztam.
Felvettem egy fehér magassarkút. Nem. Kicsit sem kihívó. Legvégül egy kisebb pisztolyt rejtetten a pulcsim alá mert hát vannak ellenségeim. A pisztoly mellé egy tőrt is tettem.

Elindultam. Többen odafüttyengettek, odaszólogattak, de már megszoktam a rámtapadó tekinteteket. A stílusom kicsit vadító. Hát ez van. Anyám egy cafka és nem tudom melyik utcasarkon tanyál.

Odaértem majd leültem a pulthoz.

- Szia Cara! - mosolygott Andy a pultos. Helyes srác csak hát meleg.
Nagyon jó haverom. Ő is tud a "kis" titkomat.

- Heló Andy!! - mosolyogtam rá - mizu van?

- semmi! Na de mit adhatok?

- A szokásost - mondtam. Elsietett.
Körbenéztem, hogy mikor jön már Natasha.

Még pár percig Andyvel társalogtam majd belépett Natasha mögötte Daviddal. Odamentem majd megöleltem a barátnőmet. David rámnézett azzal a szívdöglesztő mosolyával.

Leültünk egy asztalhoz.

- szóval! Miről lenne szó? - kérdeztem.

- Arról, hogy szeretnék csatlakozni - mondta Dav teljes komolysággal.

- Na persze! - horkantottam fel - egy: azt se tudom ki vagy, nem ismerlek - mutattam az előttem ülő fiúra - kettő: nem szeretnék egy egész ovit felvenni.

- Egy: nem vagyok egy balfék. Kettő: úgy se tudsz egy ilyen helyes fiúnak ellenállni - vigyorodott el azzal a bugyileolvasztó mosollyal.

- Egó! Egó! - ordította Nathasa. Felnevettem.

- Nos David! Holnap meglátjuk mit tudsz! - feleltem - ha nincs valami akkor fel vagy véve.

- Okés - mondta majd beleivott az energiaitalába.

Elindultam haza ám egy kéz elkapta a karomat. Gyorsabb voltam és kicsavartam a kezét.

- aú! Aú! Nyugi csak én vagyok! - mondta David.

-Jajj te! Pedig már kaptam volna elő a késem ! - biggyesztettem le az ajkam.

-Na azt szeretném én látni - neveztett.

Szó nélkül felhúztam a pulcsimat.
David eltátotta a száját.

- Tudom hogy jó a hasam! - dobtam hátra a hajamat. David csak mosolygott - na de! Mondd csak mit szeretnél!

- Téged! - válaszolt és megnyalta cseresznye piros ajkát..

- Téged! - válaszolt és megnyalta cseresznye piros ajkát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Fegyvert ragadva!Where stories live. Discover now