Erre elmosolyodtam és adtam a szájára egy puszit majd elsiettem.
Bementem a szobámba majd telefonozni kezdtem. Egyszer csak rezegni kezdett a telefonom. A képernyőn Carl képe díszelgett. Gondolom valami új meló. Már épp ideje volt.-Haló - szoltam bele
- Szia Cara! Meló van szval figyelj - mondta komolyan - van egy csávó aki kőgazdag. El kéne kapni ugyanis körözött bűnöző.
- Mintha én nem lennék az - nevettem el magam.
- Jólvan jólvan! Szóval elmész, szépen kinyírod és tiéd a lóvé!
-Okés! - vágtam rá. Carl elküldte a címet majd lerakta.
Előkészítettem 2 pisztolyt 1 kést meg egy gépfegyvert. Felvettem egy magasított fekete gatyát egy fekete toppot és egy bőrdzsekit. Hajamat laza copfba fogtam. Felhúztam a bakancsomat és a fegyvereket betettem egy nagy válltáskába.
Ráültem a motoromra és elindultam.
Kb 10 perc múlva a ház előtt voltam. Egy kicseszett nagy ház volt, gondolom tele kamerákkal + őrökkel.
Amiket láttam kamerákat azokat kiiktattam. Úgy látszik jól sikerült mert nem szólalt meg a riasztó.
Elég nagy szellőzőrendszerrel rendelkezett a ház mert pont elfértem. Felmentem egészen egy folyosó szerű hálószobáig. Pár őr állt ott.
Kiosontam majd egy őrrel találtam szembe magam.
- Mivan cica csak nem megilyedtél!? - kérdezte
- De! - mondtam ártatlan szemekkel mikor magához húzott volna gyorsan bevertem neki egyet mire hátraesett. Mielőtt még felálhatott volna ráléptem a fejére. Egyre jobban támaszkodtam rá. Hallottam ahogy az állkapcsa roppan és a szájábóp folyik a vér. Meguntam majd egy kést szúrtam a hátába.
A többi őrrel elbántam könnyen.
Simán csak lelőttem őket.Bejutottam a hálószobába ahol egy kövér 50 éves pasi állt.
- Azt hitted, hogy ilyen könnyű dolgod lesz? - vigyorgott
- Ömmm..aha! - feleltem és csábosan mosolyogva elindultam felé.
Odaértem majd megcsókoltam. Felültetett az asztalra. Észre vettem, hogy van mögötte egy buzogány a falra függesztve. Valami dísz féle. Észrevétlenül odanyúltam ám a férfi a könyökömbe szúrt egy kést. Felsikítottam a fájdalomtól. Elrúgtam magamtól és a buzogánnyal fejbe vágtam. Elesett majd elkezdtem ütni, de csak kézzel.
Amikor elájult levonszoltam és megkötözve a motorra erősítettem. Visszamentem majd végigöntöttem a házat benzinnel. Amikor kész lettem bedoptam egy égő gyufát.Gyorsan felpattantam a motorra és elszáguldottam. Már alig voltam az eszméletemnél a sok vérvesztés miatt.
Otthon levittem a pasit a pincébe majd kikötöztem. Majd holnap elintézem.
Felmentem és bekötöztem a karomat.
Lezuhanyoztam és lassan elaludtam..Reggel:
Szörnyen fáj a karom.
Nem nem nem. Szerencse, hogy vasárnap van. Holnapra kérek egy igazolást az orvosomtól. Leslattyogtam a konyhába. Mivel nem láttam semmi ehetőt felhívtam egy éttermet. Rendeltem sütit reggelire meg ebédet.20 perc múlva a sütimet majszoltam.
Elraktam a koszos tányérokat.
Elterpeszkedtem a kanapén és tévézni kezdtem. Mivel nagyon meleg volt egy csipkés melltartó és egy rövid short volt rajtam. Hosszú fenekemig érő szőke hajam a vállamra omlott.Hirtelen valaki csöngetett.
Unottan odamentem majd kinyitottam az ajtót.
David állt ott . Végigmért
Majd elvigyorodott.- Na mivan Hill? Csak nem hiányoztam?
- De, nagyon is - nyalta meg a száját.
Egy ideig dumáltunk majd valami filmet kezdtünk el nézni.
- Figyi - néztem rá mire rám figyelt
- Hm?
- Most tudnál bizonyítani! Van egy pasi a pincémben. Felhívom Carlt, hogy megölhetjük e és akkor tied a pálya - mosolyogtam rá.
Gyorsan felhívtam Carlt aki nehezen, de belement.
- Mehetünk - mondtam majd elindultunk a pincébe.
A pasi már az eszméleténél volt.
David odament hozzá majd hátrahúzta a hajánál fogva a fejét. Elkezdte ütni vágni. Mikor megunta elkezdett kisebb sebeket ejteni a testén majd a végére savat öntött rá. A pasi csak ordítozott mint egy sakál mire David betömte a száját. Még kínozgatta pár módszerrel, de aztán mondtam, hogy elég.- jólvan elég! Fel vagy véve - mondtam. David elvágta a hapsi torkát majd odalépett hozzám. Annyira közel volt, hogy már éreztem mentolos lehelletét. Majd azon kaptam magam hogy az ajkait érzem az enyéimen. Sokszor csókolóztam már, de valahogyan ez más volt. Gyengéd volt. Érzelmes volt.
Levegőhiányban elváltunk. Homlokát az enyémtak támasztotta és csak néztünk egymás szemébe.
Pár másodpercig így voltunk majd megláttam a szája szélén egy kaján vigyort mire én is elmosolyodtam.
ESTÁS LEYENDO
Fegyvert ragadva!
RomanceBiztos volt már lelkiismeretfurdalásotok nem? Ha igen akkor jó! Mert nekem nem volt!