Capitolul1

239 3 0
                                    

Buna!Ma numesc Miriam si am 18 ani!Sunt in clasa a 11!

Am ochii verzi inchis,parul balai si lung pana la solduri alinat de un strat de ondulare perfecta,nu sunt prea inalta avand in vedere ca sunt a 6 cea mai inalta dintre fetele de la liceu!

Sunt o persoana careia ii place foarte mult sa stea cu prietenii si sa isi piarda timpul pe afara!

Urasc sa invat la orice materie pentru ca da.......UĂĂĂ scoalaaa.....chiar daca am numai note bune la scoala si nici o data nu am avut un 7!

Pe my Best friend o cheama Sabrina si are 18 ani jumatate!Are ochii albastri deschisi,parul castaniu si buclat dar scurt pana la umeri!

Am uitat sa va zic ca am un corp de foto model fiind ca mereu cand eram mai mica aveam un hobby al meu de a face sport pe unde apuc,fie ca eram la prieteni acasa,fie la mine acasa,oriunde numai sa fac miscare pana cand mama ma dus la un profesor de gimnastica dur care scoatea untul din mine dar sa fiu sincera acum chiar dau roade anii mei de munca!

Locuiesc singura impreuna cu my BFF(asa ne zicem eu cu Sabrina reciproc) intr-un apartament dintr-un bloc mic cu 4 etaje!

Eu si cu my BFF suntem complet diferite!

Adica ea este atat de finuta si de sensibila,atat de firava si de cuminte iar eu sunt o fire cate aduce zambetul pe buze orcarei persoane,sunt nebuna,ma pun la mintea tuturor si ma enerveaza la culme copii aceea bebelusi care nu se opresc din plans!Adica aici nu vreau sa par sadica sau ceva de genul dar cate o data imi vine sa le rup o mana sau un picior si sa ii sufoc cu respectiva!

Ma indreptam spre sala de curs din liceu cand tocmai........

De la capatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum