Ma indreptam spre sala de curs din liceu cand tocmai dau de un baiat pe nume Felix!
Este in clasa cu mine si ma dispera efectiv fiind ca nu mai stie ce sa mai faca ca sa fim impreuna!
Sincer nu este asa de rau tipul!
"La naiba de ce trebuie sa spun asta"
Doar ca nu vreau sa fiu cu el pentru ca mie imi place de alt baiat!
Felix are ochii caprui,parul negru asezat in stil "Justin Biber",inalt,si da.....are un abdomen de invidiat!
-Ce faci papusa?Spune Felix indreptandu-se spre mine!
-Pai nu prea bine caci esti tu aici!Ii spun obraznica lui Felix.
-Tot vei fii tu a mea Miriam sa sti!Adauga Felix strigand in gura mare!.
-Vai....extraordinar...in visele tale bai taranule ce esti!
-De ce nu vrei sa intelegi ca te iubesc.
-Sii ce vrei sa iti fac eu?Stai la coada!
Si plec nepasatoare,obisnuita cu vorba lui Felix!
Acolo o vad pe my BFF sarutandu-se cu iubitul ei Alex!
Alex are ochii albastri,parul saten,pectorali imensi si este cel mai misto bad boy!
Da...el este tipul de care imi place mie!
Habar nu am daca ma place sau daca nu dar stiu ca el este foarte fidel intr-o relatie si momentan ii place foarte mult de Sabrina!
Pur si simplu moooor cand ii vad impreuna!
Nu vreau sa fiu in razboi cu my Bff pentru un baiat dar pentru el,cred ca orice fata si-ar da si viata macar pentru o noapte...sau doua...sau trei...sau pentru tot restul vietii!
Incerc sa nu intervin intre sarutul lor pasional si plin de amor dar nu ma pot stapanii asa ca asta fac!
-Buna copii!
-Ce faci?Spune Alex imbratisat cu Sabrina!
-Eu?Nimic...nimic...nimic...ati invatat pentru teza la mate?Spun eu in sinea mea"De ce naiba am intrebat asta..e categoric ca au stat toata nopatea si au facut dragoste...din pacate DIN NOU".
-Serios,Best friend?Chiar?De ce oare ne intrebi pe noi doi asta din toata scoala?Esti placuta si vazuta bine de toata lumea din scoala!
Nu prea ascultam ce zicea Sabrina pe acolo fiind ca privirea mea era numai spre Alex si buzele lui carnoase pe care abia asteptam sa le gust!
Nu stiu daca cu siguranta am vazut eu bine sau Alex se uita si el la mine impietrit?
Aici se termina si capitolul 1!
Revin cat mai curand cu capitolul 2!
Va puuuup! 😍😘😚☺️😊😉😀😃😄😚😗😙😌👄💄🌂🎀💕💖💞💛💙💜💚❤️💗💓💎💍💋💌💘
CITEȘTI
De la capat
RomanceNu spuneti ca nu ati iubit si apoi ati gresit!! O pustoaica cu un fizic de invindiat dar cu o inima prea sensibila v-a ajunge sa aleaga calea gresita spre viata ei sau v-a stii pe cine sa iubeasca si pe cine nu???Asta pana cand se va trezii in fata...