Apoi ma indrept spre bucatarie unde il vad pe Alex cu masa intinsa cu micul dejun.
El manca.Il vad si me reped spre el.
-Aleeex.Ce ma bucur ca ai venit in prima mea zi singura aici.
Il sarut si il imbratisez.
Chiar inainte sa incep sa mananc el vine si imi pune mainile la ochi.
-Cine este iubirea vietii tale?
-Tu.
-Cine este playerul tau?
-Tu.
El imi ia mainile de la ochi si observ un mare buchet de trandafiri de un rosu sangeriu.
-Ma surprinzi pe zi ce trece!
Il musc de buza in timp ce il sarut si apoi facem un french de nota 20.
Incepem sa mananc si apoi urc sus.Ma imbrac intr-o rochie rosie aprins scurta in fata si lunga in spate,niste pantofi rosii catifelati cu toc auriu,si niste accesorii,parul purtat normal.
El era imbracat intr-un tricou alb,jeansi albastri inchisi si snekers de culoare alb cu negru,avand o sapca neagra pe care scria "Cocaine and Caviar".
-Am intarziat!!Zise Alex.
-Unde?Intreb eu.
-Trebuia sa trec pe acasa.
-Ok.
Mergem la Alex acasa.
-Vii sus?
-Nu raman aici in masina.spun eu.
Dupa o ora Alex tot nu mai venea asa ca am iesit din masina sa iau o gura de aer,sprijinita pe parbriz.
*Seara*
Eram intr-un loc ciudat.
Era numai un veceu cu o chiuveta,un pat si o noptiera cu o lampa,in mijloc o masuta mica din lemn si langa doua scaune alaturate de un frigider gol.
Ma dau repede jos din pat.
Ma plimb prin camera nestiutoare unde sunt.
In secunda doi intra un barbat inalt,musculos,brunet,imbracat intr-un costum negru cu o cravata visinie cu patrate galbene.
-Treci fa!
-Nu vorbii asa cu mine!Cine dracu esti?
-Nu mai comenta curv-o!
-Curvai mata ma bou' dracului ce esti unde dracu ma aflu?
Atunci el imi da o palma aspra de cad pe jos.Apoi,eu fiind pe jos,el imi da un picior in burta.
-Lasama te implooor.
Se apropie de mine si imi trage de rochie atat de tare incat mi-o rupe.
-Woow.Ce tate ferme ai tupeist-o.Si ce talie de viespe ai curvulit-o.Stai sa te vada sefu!
El pleaca imediat iar eu imi iau halatul din baie repede si deschid geamul.Incerc sa evadez dar tocmai ma vazut asa zisul "sef".
Ma trage de fese si ma tranteste in pat.
-Geonny!
-Da sefu'.
-Da drumul la apa in cada.Sa ii inecam putin fata bunaciunii asteia de aici.
-Ce vreti oamenii buni de la mine!
-Iubire tu nu stii unde esti?
-Ti se pare ca da?
-Esti intr-un bordel faa!Tipa seful.
Eu incep sa plang dar tocmai Geonny opreste jetul de apa care curgea.Apa se umpluse si seful ma trase de solduri si il imbrancesc dar el imi aplica capul in apa fara sa mai imi dea drumul.
Norocul meu e ca stiu foarte bune sa inot asa ca am eu smecheriile mele ca sa pot sa imi tin respiratia sub apa mai mult de 50 de minute.
......
Sper ca va placut asa ca....nu uitati sa adugati cartea mea la biblioteca voastra si sa votati!
CITEȘTI
De la capat
RomanceNu spuneti ca nu ati iubit si apoi ati gresit!! O pustoaica cu un fizic de invindiat dar cu o inima prea sensibila v-a ajunge sa aleaga calea gresita spre viata ei sau v-a stii pe cine sa iubeasca si pe cine nu???Asta pana cand se va trezii in fata...