~~~Dimineata~~~
~~~Pov. Zayn~~~
Nu imi vine sa cred ca Alexy este cu Justin , si eu care le-am spus ca nu imi place de Alexy ci de Justin . YUK .. eu nu sunt gay , dar am spus doar ca sa nu ma zapaceasca baieti la cap ca pot sa ma si indragostesc . Dar e adevarat , m-am indragostit , nu stiu ce mi-a facut fata asta dar sunt nebun dupa ea si nu pot sa o las sa imi scape .
Ma duc in living unde sunt toti acolo . Niall , Liam , Louis , Harry , Bella , Ella , Iulia , Alexy si Justin ... Stai , Justin ?
Zayn: Justin ?
Niall: Da , nu-i asa ca este tare , Justin Bieber este in casa noastra ( spune sarind de colo colo )
Zayn: Da .. Yeyy ( spun eu nepasator , eu ma uitam doar la Alexy care se tinea de mana cu Justin )
Bella: Si Justin ... ( se da pe langa el dar Liam incepe sa tuseasca in sec ) Mai bine lasa ( si se duce langa Liam si il pupa pe obraz )
Iulia: In fine .... eu ma duc la cumparaturi .. Niall vi ?
Niall: Pai .. e Justin Bieber in casa , nu pot sa il las singur
Iulia: Niall !! ( tipa la el si el se duce la ea repede )
Niall: Sunt aici , hai sa mergem acum . Pa Justin
Justin: Pa frate
Mi-a venit o ideie , sa fiu singur cu Alexy , sa vad ce face daca e singura cu mine .
~~~Dupa 20 de minute~~~
Au trecut 20 de minute si pana acum am scapat de Niall , Iulia , Ella , Louis , Harry si Liam . Mai am sa scap de Bella si Justin si totul o sa fie ok .
Justin ( ii bipaie telefonul ) : Trebuie sa plec scumpo , ne vedem ( si o pupa pe obraz si pleaca )
Bella: Eu ma duc la mall cu Ella si Iulia , ele deja sunt acolo deci nu vreau sa le fac sa astepte , paaa ( si pleca si ea )
Parca totul sar aranja pentru mine , in fine , acum sunt singur cu Alexy si tot ce facem este sa ne uitam la televizor .
Zayn: Ce zici sa facem altceva ? ( spun eu pe un ton pervers si incep sa ma dau mai tare langa ea )
Alexy: Cum ar fiii ... ? ( intreaba ea nepasatoare si se da din ce in ce mai departe de mine )
Zayn: Pai am putea sa ... ( si gata .. a prinso , e la capatul canapelei , nu mai are cum sa se dea mai departe , mi-am apropiat capul de al ei pentru a putea sa o sarut dar chear atunci s-a ridicat si a plecat sus in camera ei )
Bravo Zayn , ai facuto sa se sperie . M-am dus la usa ei si tot bateam dar nimic . Am luat cheia de rezerva de pe tocul usi de sus si am deschis camera , ea statea in pat cu o perna in brate si capul afundat in ea . M-am asezat langa ea si mi-am pus mana peste a ei , ea a ridicat capul si cand ma vazut mi-a sarit in brate .
Zayn: Imi pare rau
Alexy: Pentru ? ( si isi ridica fata spre mine , ochi ei albastri facand contact cu ai mei )
Zayn: Pentru adineauri , pentru ca am incercat sa te sarut
Alexy: Aaa .. nu este nimic , eu ar trebui sa imi cer scuze
Zayn: Pentru ??
Alexy: Ca nu te-am sarutat
Zayn: Ce ? Dar tu nu esti cu Justin ( si ea incepe sa rada .. de ce rade ? )
Alexy: Nu sunt cu el de adevarat , sunt cu el de ochi presei
Zayn: Adica ... ??
Alexy: Adica daca gasesc ceva mai bun pot sa ma despart de el , si sincera sa fiu ( si imi pune pana pe obraz ) tu esti ceva mai bun ( si isi apropie buzele de ale mele creand un sarut pasional )
Hei , scuzatima daca e putin dar e seara si sunt cam obosita , promit ca urmatorul va fi mai lung . Va pup :*
CITEȘTI
Sora unei vedete
FanfictionBella Styles este sora celebrului Harry Styles , ei doi nu se inteleg prea bine , dar oare ce se va intampla dupa ce ea se indragosteste de colegul de trupa al fratelui ei ? Si oare el o place ? Aflatoti totul in '' Sora unei vedete ''