Ráno jsem se probrala a omylem jsem shodila prázdnou flašku od alkoholu. Vstala jsem a rozbolela mě hlava. Vysprchovala jsem se a vzala si prášek proti bolesti. Oblékla jsem do legín a černého tílka s lebkou. Upravila se a došla dolu. Otec byl doma, což pro mě bylo zvláštní. Slyšela jsem jeho hlasy, ale i jiné. Hrubší a elegantnější, dalo by se říct. Došla jsem tam a padla na mě pozornost. Ten muž byl z té párty co mi ubalil jointa. ,,Ahoj Nicol" řekl svým hrubým hlasem. ,,Zbal si věci jedeš s námi" dopověděl větu a já se zalekla. ,,Oh tvůj otec, Ti to neřekl? Teď patříš mě kočičko. Byla jsi prodána, když Tvůj otec zbankrotoval." podívala jsem se na otce se slzami v očích a odpověděla ,,Jsi hajzl největší v mým životě! Nenávidím Tě!". Utekla jsem do pokoje a balila si věci, musela jsem. Vzala jsem si všechno. Přišli nahoru jeho dva poskoci v černých sakách se zbraněmi. Vzali mi věci a já jim řekla ,,Chodit sama umím idioti!" ,,Dávej pozor na jazyk holčičko", ozval se jeden. Ten chlap komu údajně "patřím" měl zvláštní pohled. Všimla jsem si jeho rtů, co byli plné a narůžovělé. Jeho vlasy mu malinko spadali do očí, které měli zelenou barvu. Nemožné snad mít takové oči boha. Odešel ze dveří a můj otec sklopil pohled a balil zbytek věcí. Došla jsem k jeho autu, s nezájmem. Otevřel mi dveře do jeho audi, snad nejnovější verzi. Moc drahé.. Nastoupila jsem dozadu. A on na místo řidiče, poupravil si sako a jeli jsme. Za námi jeli jeho dva poskoci. ,Jak dlouho jedem?".. Zeptala jsem se. ,,Na letiště kočičko" odpověděl prostě. ,,Co-cože?!" zakoktala jsem se a dál se radši na nic neptala. Jinak by to pro mě nedopadlo dobře. Jeho pohled dával jasně najevo mlčení...
Tak snad je to o trochu lepší. Budu ráda za přečtení a hlavně názory a tak. :) Lowinka <3
ČTEŠ
..ANGEL BOSS..
Teen FictionVždycky byl boss.. Ale byl i anděl.. Jeho oči se vždycky zbarvili, když byl naštvaný a ze zad mu rychlostí vylezla černá křídla.. Byl přesně jako z mého snu, ale nebyl to sen.. Pouze realita.. Skrýval svou identitu před ostatními... Šéf mafie, nezkr...