First Kiss

50 3 0
                                    

Zase som nevedela odolať. ^ (:
-Mrs.Sykes

Venovala som mu špeciálny úsmev a podišla som k nemu. Objala som ho a on mi objatie opätoval. Po chvíľke zvítania mi podal červenú ružu. Pozrela som sa nechápavo na neho: "Pre mňa?" on sa na mňa pobavene pozrel a prikývol. "Ďakujem," vzala som si ružu. Príjemne voňala a vďaka nej som mala dobrú náladu. Opatrne som ju položila na jeden pult a on ma chytil za ruku. "Páči sa ti?" váhavo mi stláčal ruku. "Najviac," usmiala som sa.

Začala hrať hudba a my sme sa dali do tancovania. Celý čas som sa cítila trápne, pretože tancovanie mi nešlo a už vôbec nie tancovanie vo dvojici. Oli ma pomaly viedol a ja som mu bola vďačná , že sa mi nesmial za moju nešikovnosť. Ja som sa na sebe trocha smiala a možno som mu pripadala, že potrebujem ísť na psychiatrickú kliniku. Nečudovala by som sa mu, keby ihneď zobral mobil a zobral ma tam. Pri tej myšlienke som sa škerila ako opica. Spýtavo na mňa pozrel ale ja som len pokrútila hlavou.

"Šľahla si si niečo?" spýtal sa ma dosť pobavene po chvíli, počas ktorej som sa potichu smiala ako keby som si fakticky niečo pred plesom dala. "Nie," zasmiala som sa. "Vieš, na plesoch sa väčšinou pije, nie pred nimi," upozornil ma. Ja som sa rozosmiala a celá sála na nás pozerala ako na bláznov.

"Čo si dáš?" spýtal sa ma. "Colu alebo dačo také, prosím," prikývol a ja som si sadla k pultu, kde na mňa čakala jeho ruža. Zodvihla som ju z dreveného pultu a usmiala som sa. Privoňala som si k nej - bola to krásna vôňa. Po chvíli prišiel späť s dvomi pohármi naplnenými colou. "Ďakujem," on len súhlasne prikývol a napili sme sa. Pomaly si sadol ku mne a zdalo sa mi, že si prisunul stoličku bližšie, ale už mi dosť šibalo, tak som z toho vinila práve to. Zrazu som zistila, že na mňa pozerá s jemným pohľadom a ja robím to isté.

Pomaly sa ku mne začal nakláňať, napokon sa naše pery spojili. Bol to možno ten najkrajší moment môjho života. O chvíľku sme otvorili oči a pozreli sa jeden na druhého s úsmevom na perách. "Oliver?" začala som. "Prosím?" spýtavo sa na mňa pozrel. "Ja ťa -" nestihla som ani dopovedať vetu, pretože tá pravá show práve začala.

Anjel strážnyWhere stories live. Discover now