@ Harry Styles: Chybíš mi.. :(
@ Elis Anderson: Harry..
@ Harry Styles: Žádný Harry.. Měl jsem tě pár dni u sebe. Je to nezvyk, že tě nevidím.. Takže je jasný, že mi chybíš
@ Elis Anderson: Harolde, ty mi taky chybíš ❤
@ Harry Styles: Si v práci?
@ Elis Anderson: Jop -_-
@ Harry Styles: Objednávám si latte! Za chvíli tam budu
@ Elis Anderson: Dobře, pohni si s tou tvoji prdelkou :p :D
******
,,Pohnul jsem si ale nemohl jsem přijít bez kytky.'' řekl kudrnatý kluk. Lekla jsem se ho, dívala jsem do sešitů, kde jsem počítala tržbu.
,,Juj, děkuji moc Harry.'' řekla jsem a dala mu pusu na líčko.
,,Pokud dostanu vždy pusu, když se uvidíme.. Myslím, že budeme častěji od sebe.'' zasmál se.
,,Někdy to možná bude i na pusu.'' usmála jsem se a přičichla jsem si k rudé růží, kterou mi Harry přinesl.
,,Elis, jak se to sakra počítá? To nejde.'' zakňuči vedle mě Annie s Kristy.
,,Ukažte co to máte?'' naklonil se Harry přes pult a půjčil si jejich sešit. ,,Takže.. 7+4×7+32. Co má přednost?'' zeptal se Harry. Já ho jen sledovala.
,,Hm, krát?'' typne si Annie.
,,Ano, takže kolik je 4×7?''
,,28.'' odpoví na Harryho otázku obě.
,,Správně, 28+32 je šedesát a plus sedm je...?'' čekal až odpoví.
,,Šedesat sedm'' odpovím mu zase já.
,,Ano paní Stylesová ale teď učím vaše segry.'' zasmál se. Já jsem na něj jen zvedla obočí. ,,Neboj, to Stylesová jsem myslel ze srandy.'' dodal a zasmál se.
,,Vlastně.. Paní Stylesová by se mi líbila.'' řekla jsem s úsměvem.
,,Takže mám šanci?'' zeptal se s pobaveným výrazem.
,,Možná ano.'' řekla jsem a šla k zákazníkovi, který chtěl platit.
,,Za chvíli zavírám, dáš si něco?'' zeptala jsem se Harryho.
,,No, vlastně ani ne. Já tě chtěl jen vidět. Musíme na měsíc do New Yorku.'' řekl a hrál si s kličky od auta.
,,Takže se měsíc neuvidíme?'' řekla jsem naštvaně já.
,,No... Ne. Přeci se na mě ale nenaštveš jen proto, že musím do New Yorku.'' pokrčil rameny.
,,Harry.. Nechápeš to.. Ty budeš celý měsíc pryč.. Kdo mě obejme? Kdo udělá ze sebe největšího debila na planetě jen aby mě viděl se usmát?''
Usmál se ,,Elisabeth Lily Anderson, víš, že bych pro tvůj úsměv udělal cokoliv, i když budeme daleko od sebe. Když budeš mít špatnou náladu tak ti dokážu vytvořit úsměv i přes sociální síť.''
Vážně mi řekl Elisabeth? Jmenuju se tak ale nesnáším to. Mám raději Elis a nebo El.
,,Harry?'' usmála jsem se zase já.
,,Ano krásko?''
,,Už ti někdo řekl, že jsi úžasný?''
,,Ano princezno, ale poslechnu si to rád od tebe.'' opřel se o pult.
ČTEŠ
PS. I LOVE YOU / Harry Styles
FanfictionPár zpráv, tisíce písmen, tisíce slov, ale však jen jeden nevinný chat. •Tohle byla úplně moje první kniha, takže některé věci možná nebudou dávat smysl, druhý díl je na tom podobně. Fakt se za tohle stydím ale mazat to nebudu, protože to bylo prost...