Pohled Harryho
Myslí to vážně jen ok? Co tím myslí? Chce aby mezi námi bylo víc jak kamarádství? Ano, miluju ji. Už do doby co jsem ji poprvé viděl. Chci aby byla šťastná.
*******
@ Harry Styles: Věděl jsem, že budeš mít kocovinu takže na stolku máš prášek a vodu a něco ke snídani. Holky jsou s náma takže se bát nemusíš
@ Elis Anderson: Jak jsem se dostala domu? :D
@ Harry Styles: Přijel jsem pro tebe někde ve tři ráno
@ Elis Anderson: Trapas?
@ Harry Styles: Už je o nás článek ,,Harry Styles lamáč dívčích srdcí má přítelkyni! Kdy se můžeme těšit na miminko?'' jo a jestli bude miminko bude nejprve kluk a pak holka jo?
@ Elis Anderson: Stylesi, si děláš prdel ne? Nechodíme spolu a nikdy chodit nebudeme!
@ Harry Styles: Fajn, klid.. A můžu mít ještě otázku?
@ Elis Anderson: Jsem ještě panna, s Jacobem jsme nikam ještě nedošli
@ Harry Styles: Ne, to ne
@ Harry Styles: Cože? Kdo je Jacob!??
@ Elis Anderson: Dělám si prdel :DDD na co si se chtěl zeptat?
@ Harry Styles: Ale už nic, já musím jít, tak papa
@ Elis Anderson: Okeeeej, čuus
Nemůžu se hned zeptat 'Chceš aby bylo mezi námi víc jak přátelství?' Ani nevím jestli ke mně cítí víc jak kamarádství.
Přišli jsme všichni domu. Holky šli do obýváku a tam byla asi El.
,,Hele holky. Potřebuji s Harrym mluvit o samotě.'' řekla holkám a podívala se na ně. Ony šly asi za Niallem protože jsem slyšel dětský smích a takto se smějou jen s Niallem protože s nima dělá kraviny.
,,Mám se bát?'' zeptal jsem se.
,,Ani ne.'' zamála se. ,,Jen...'' začala. ,,Jen mi dnes volal notář. Teta mi odkázala dost peněz a její velkou vilu takže se tam s holkama nastěhujeme, dneska mě příjmuli do kavárny takže mám práci.'' usmála se.
Chce mi odejít? Ne, to nesmí!
,,Ty mi chceš odejít?'' zeptal jsem se smutně.
,,Můžeš za mnou jezdit kdy budeš chtít. Do práce a nebo do vily. Vila je kousek tak můžeš přijet kdykoli.'' stále se usmívala.
,,Slíbíš mi ale že na sebe budeš dávat pozor.''
,,Slibuji.''
,,Půjdete až zítra, že?'' Zeptal jsem se.
,,Už jsem věci zbalila.'' podívala se dolů.
,,Ne! Na noc budete ještě tady!'' zakřičel jsem.
,,Dobře Harry, kli-'' nedořekla to protože nás vyrušili kluci.
,,Elis? Proč jsou nahoře ty věci v taškách?'' zeptal se Niall. Podíval jsem se na Elis.
,,No.. Eh.. S holkama se stěhujeme do vily, kterou mi teta odkázala.'' řekla nervózně.
,,Neeee! To mi neuděláš. Neodvedeš mi ty dvě! Nesmíš!'' vyváděl Niall. Myslím, že je má hodně rád.
,,Neboj. Můžete všichni přijít kdy chcete. Buďto do kavárny za mnou do práce nebo domu.'' usmála se.
,,Kdy se stěhujeme?'' Zeptala se Annie.
Já jsem si k ním klekl.,,Zítra. Být to na mě nastěhovali by jste se vůbec. Budete mi obě chybět.'' Řekl jsem. Obě mě objali.
**************
Je to tady. Den, kdy se Elis s holkama stěhuje. Elis a holky odvezu a pak musím za klukama do studia.
,,Nialle, dej mi na Harryho pozor a ty děvky vždy vyhoď.'' řekla El Niallovi a obejmula. Zamračil jsem se. Byl jsem děvkař, no a? Už nejsem Elisabeth. Řekl jsem si v duchu
,,Louisi, nebuď už takový perverzák. I když jsem se k tomu smála bylo to hnusný.'' řekla se smíchem.
,,Dobře, dobře.'' zasmál se Louis a objal ji.
,,Liame, ty na ně dávej pozor. Kdyby něco volej, přijdu je proplesknout.'' zasmála se a taky ho obejmula.
Šli jsme k autu, holky už byli v autě. Dal jsem zbytek věci do auta a naspoupil si na místo řidiče. Povídali jsme si, smáli se a proto cesta trvala chvíli.
Pomohl jsem dát věci dovnitř. Vila byla velka. Menší než naše a ale byla fakt pěkná.
Po dvaceti minutách jsem šel. El semnou šla až k autu.
,,Tak... Asi se vrátíme na začátek.'' řekla a vytáhla mobil z kapsy.
,,Na začátek.'' řekl jsem a taky jsem si vzal do ruky mobil. ,,Budeš mi chybět Andersonová.'' usmál jsem se.
,,Ty mně taky Stylesi.'' řekla. Pevně jsem ji obejmul. Nechci ji pustit, nechci ji nechat. Chci být s ní.
,,Už musím jet, kdyby něco volej. Ráno, večer, v noci nebo odpoledne.'' řekl jsem a nastoupil do auta. Nastartoval jsem a vyjel. Ještě jsem ji zamával.
---------------------
Omlouvám se za chyby! :D
Tak.. El se odstěhovala, hups :D
ČTEŠ
PS. I LOVE YOU / Harry Styles
FanficPár zpráv, tisíce písmen, tisíce slov, ale však jen jeden nevinný chat. •Tohle byla úplně moje první kniha, takže některé věci možná nebudou dávat smysl, druhý díl je na tom podobně. Fakt se za tohle stydím ale mazat to nebudu, protože to bylo prost...