@ Elis: Kde si?
@ Harry: Trčím v zácpě
@ Elis: Harry?
@ Harry: No?
@ Elis: Ty máš auto tady..
@ Elis: :)) pa
@ Harry: ......já ale...
@ Elis: Ty ale co?
@ Harry: To mělo být překvapení..
@ Harry: Jsem ve frontě
@ Harry: Harry poslal(a) fotku.
@ Elis: Já vím Harolde
@ Harry: Co?
@ Elis: Řekl mi to... No to je jedno :D mě jen zajímalo, jak často mi lžeš
@ Harry: ....
@ Elis: <3
--------------------
Slyšela jsem klíče, které oznamovali příchod Harryho. Zrovna jsem dělala holkám večeři.
,,Dobrý večer slečno Stylesová, co to bude až to bude?'' chytnul mě za pas.
,,Pro pana Stylese nic, je to pro tvoje švagrové.'' zasmála jsem se. ,,Tobě udělám něco jiného.'' dodala jsem.
,,Něco v posteli?'' začal mi dávat letmé polibky na krk.
,,Harry, dneska ne. Je mi blbě a jsem ráda, že jsem dneska zvládla vyzvednout holky ze školy.'' dávala jsem zrovna holkám talíře na stůl. ,,Večeře!'' křikla jsem a ony hnedka přiběhly.
,,Já budu tatínek?'' rozzářil se Harry.
,,Hahaha.'' řekla jsem s ironii.
Harry se zamračil. Ignorovala jsem to a šla se osprchovat.***
Když jsem ležela Harry si ke mě lehnul.
,,Ty nechceš miminko? Vim, že nespíš.'' uchetnul se.
,,Nejde o to, že nechci, ale pochop mě.'' otočila jsem se k němu.
,,Řekni mi v čem tě mám chápat?'' znepříjemnil.
,,Ve všem sakra Harry. Já nemám tak lehký život jak ty! A navíc nejsme spolu tak dlouho.'' vysvětlila jsem a u toho si sedla.
,,Hm, takže ti jde jen o to jestli tě miluju?'' zeptal se naštvaně.
,,Na hádání fakt nemám náladu. Nechápeš to tak drž hubu.'' postavila jsem se a šla do kuchyně, kde byly i holky. Ony nespí? Je Harryho zabiju.
,,Okoupat a spát princezny.'' vyhnala jsem je.
,,Přečteš nám pohádku?'' zeptala se Annie smutně. Na to, že jim je devět se chovají jako tříleté.
,,Fajn, ale jděte se okoupat.'' jak jsem řekla tak udělaly.
*
Je jedná hodina ráno a já se dívám na televizi. Nechce se mi psát. Vzala jsem si mobil do ruky a dívala se na sociální sítě. Dokud mě nevyrušil Niall.
@ Niall: Slečna nespí? To mě zabaví ❤
@ Niall: A proč nespíš? :o
@ Elis: Protože tvůj kamarád je debil -,-
@ Niall: Co udělal? -_-
@ Elis: Někdy ti to třeba řeknu, teď se mi fakt nechce.
@ Niall: Zvedni tooooo 💕
****
Probudil mě budík, který mi říká, že mám vstát. Spala jsem sotva tři hodiny. Neochotně jsem vstala a šla dolů udělat holkám snídani. K mému překvapení tu byl i Harry. Jaj. Nepozdravili jsem se. Bylo ticho. Nevadilo mi to. Ale Harry to musel zničit.
,,S kým si včera mluvila?'' zeptal se.
,,Se zrcadlem.'' vymluvila jsem se s úšklebkem.
,,No hahaha. Nejsi vtipná Elizabeth.'' postavil se vedle mě a opřel se o skříňku, která byla nahoře. (Chápete ne? :D)
,,A neříkej mi tak!'' štěkla jsem.
,,Myslíš Elizabeth? Jmenuješ se tak ne?'' rypnul si.
,,Jo, ale nenávidím to.''
,,To máš blbé.'' uchetnul se.
Už mě to nebaví. Poslední dobou jen provokuje a myslím, že nám to nevydrží.
Udělala jsem holkám snídani a šla je vzbudit. Pak jsem jim udělala i svačinu, ony se šly převléct a potom mohly vyrazit do školy.
***
Dívala jsem se z okna a taky do mobilu. Když jsem psala Niallovi zprávu vyrušil mě Harry tím, že se ke mě tulil. Dělá si ze mě prdel?
,,Co chceš Harolde?'' zeptala jsem se nepříjemně.
,,Miminko.'' odpověděl.
,,A dost!'' šla jsem od okna pryč. ,,Harry nechápeš to? Teď malého fakana nechci! Mám na starosti Annie a Kristy, mám život na.... Eh.. Chápeš, že bych to nedala? Že ty by si byl furt v prdeli a mě by tu řval malý fakan? Přemýšlel si jak to beru z mého pohledu?'' Křičela jsem na něj. Zaseknul se. ,,Pokud chceš mít fungující vztah zkus mě chápat.'' řekla jsem už klidněji a šla si lehnout.
Pohled Harryho
Já jsem takový debil! Stylesi, ty chceš dítě hned, co jste spolu? Si se zbláznil ne? Proč ses na to nezkoušel podívat z pohledu El? Ty sis životem kráčel, možná si měl nějaké překážky ale ne takové, které by si nedal. El má jednu překážku za druhou, a ty ji to ještě stěžuješ.
Šel jsem za El do pokoje, kde měla být ale nebyla tam. Šel jsem se podívát do její koupelny. Byla tam. Byla tam s žiletkou v ruce. Počkat, co?,,Seš blbá?'' křinul jsem na ni, lekla se. Žiletku pustila leknutím do umyvadla.
,,Nechtěla jsem to udělat. Nechtěla jsem se říznout.'' objasnila mi.
,,Tak proč si měla tu žiletku?'' nechápavě jsem se zeptal.
,,Protože, když máš něco s čím by sis mohl ublížít uklidní tě to. Aspoň mě.'' znovu mi vysvěstlila ale tentokrát mi věnovala zoufalý pohled.
,,Dík za vysvětlení. Jdi si ještě lehnout. O holky se když tak pak postarám.'' mrknul jsem na ni a objal ji kolem ramen. Ona i když nechtěně se mnou šla.
----------------------------------------
Sorka za chyby 😄😅
ČTEŠ
PS. I LOVE YOU / Harry Styles
FanfictionPár zpráv, tisíce písmen, tisíce slov, ale však jen jeden nevinný chat. •Tohle byla úplně moje první kniha, takže některé věci možná nebudou dávat smysl, druhý díl je na tom podobně. Fakt se za tohle stydím ale mazat to nebudu, protože to bylo prost...