Yerin:kau oky tak?
Sinb:aku oky je
Yerin:ouh kau jangan ambil hati dengan namja tadi tu
Sinb:taklah
Yerin:namja tu mmg dh banyak kali buli aku tp aku berani kan diri aku lwn balik
Sinb:ouh..tp kalau time aku sorg2 je kau tkde nnti dia cari aku camne?
Yerin:kau berani kan dirilah lwn dia balik
Sinb:aku tak bolehlah
Yerin:kau cuba nnti kau terbiasalah
Sinb:hurm..hah! Aku br ingat oppa aku ada dia ckp dia boleh tolong aku kalau aku kena buli
Yerin:hah!baguslah tuu kau ada oppa kau^^
Sinb:heheMereka pun sampai ke kelas 3B mereka
Miss.jihyo:hah!tadi pergi mana yerin?
Yerin:tunjukkan kelas murid baru ni
Miss.jihyo:oky kamu duduklah yerin.Kamu perkenalkan diri
Sinb:Annyeong Hwang Eunbi imnida panggil sinb je
Miss.jihyo:oky kamu boleh duduk sebelah yerin.
Sinb:yes!
Yerin hanya senyumMurid2 didalam kelas itu tertawa kecil melihatku.
Sinb POV
Aku masuk kelas tu aku disuruh memperkenalkan diriku."Annyeong Hwang Eunbi imnida panggil sinb je"lalu aku pun disuruh duduk disebelah yerin aku pelik kenapa mereka tertawa melihatku.Aku dah tahu aku ni "budak nerd" aku buat semua tu mcm dorg biasa je melihat ku.Yerin sngt gembira aku duduk sebelahnya yerin begitu baik terhadapku aku ingin dia jadi kawan baikku tp apalah daya aku ni nerd takkan dia nak kawan dengan aku?mestilah dia ada perasaan malu jugak kan kwn dengan aku ni!dahlah anak cikgu disiplin.Cuma dapat kwn biasa je dengannya.
...
Time focus aku menulis seorang murid membaling sebulat kertas kepadaku.Aku hairan.Mungkin ada org balik lepastu buat tak tahu.aku buka dalamnya "kau ni budak nerdlah,cam tak layak masuk sekolah ni,HAHA"
aku mengonyokkan dan mengenggam kertas itu lalu baling ke orang depanku.Woi!!pahal main baling2 ni ha?!sambil bangun.nak gado?!mrh namja itu.minae aku bersuara.minae minae heh!balasnya.Dahlah tu Jungkook.tiba2 miss jihyo bersuara.kau ni jungkook panas baran betullah!kata yerin menyampuk.diamlah kau!nak sngt support budak nerd ni!kau budak nerd jngn nk tunjuk berlagak dengan aku eh!mendekatkan wajahnya dimuka sinb.oky.kataku takut.
Aku sudah tahu nama pembuli itu ialah jungkook.Lelaki paling jahat denganku.Jungkook pun duduk semula dikerusinya.aku takut sngt dengan riak wajahnya tu lagi suaranya itu garau bagai nak gila.Aku mula menulis.aku terasa bahu aku diusap2.orang itu yerin.baik betul dia dngn ku.terukir senyuman dibibirku.dia membalas senyuman itu.kau jngn takut aku ada tolong kau.kata yerin sambil mengusap2 badan belakangku.tq yerin kaulah kwn yg layan aku paling baik yg pernah aku jumpa.aku snyum.wc.balsnya senyum.Kring!kring!
Menunjukkan waktu balik. Aku keluar kelas sorang2 sbb yerin perlu tunggu dipejabat kerana appanya arahkan.sampai dipagar depan sekolah aku berhenti untk menunggu oppaku v.Berapa minit aku nmpk juga wajah oppaku terus aku tersenyum.tapi kenapa ada wajah yg aku paling benci lihat.siapa tu? Tanya hatiku.Jungkook?hah?yg selalu buli aku tu??no!bisik hatiku lagi.oppaku dn juga jungkook makin berjalan mendekati aku.badan aku terus berjalan dulu kerna aku takut si pembuli jungkook itu nmpk aku.
Hai!vote plss
Author tau penat juga so tolonglah vote ye^^
Author buat pun sbb korg juga^^oky bye
YOU ARE READING
●NERDY GIRL●SINKOOK●[SLOW UPDATE]
RomanceHwang Eunbi... Ya itu nama seorang yeoja yang selalu dibuli.Kerana dengan wajahnya yang nerd itu menampakkan dia hodoh dan tidak disukai ramai. Hwang Eunbi lebih dikenali sinb.Selalu sabar dibuli dengan sekumpulan namja.Lebih lagi Jeon Jungkook yang...