Sinb ah!
Aku dengar orang memanggil namaku aku pun menoleh kebelakang.Aku takut nanti Jungkook nmpk mukaku yg nerd ni.
author:heh!diri sendiri ckp nerd!-_-Aku tetap menoleh ke belakang.Wae?kataku sambil menoleh dibelakang.gwecahana?tanya oppaku v.oky je.balasku ringkas.
Jungkook POV
Ketika v memanggil sinb.nama mcm aku pernah dengar.dia menoleh ke belakang.aku dh agak dia memang orang yg aku suka marah dan buli dia.heh!budak nerd tu?bisik hatiku.Sinb tu yeojchin v ke?teruknya kalau yeojchin dia.NERD!
SKIP
Dirumah sinb
Sinb POV
Balik sekolah aku terus merebahkan badanku ke katil sejak balik tadi aku asyik terfikir kalau jungkook tau aku ni adik v. Tapi buat apa aku nak takut?soalan ini juga bermain difikiranku.aku rasa sedikit pening memikirkan hal itu.omma appaku lagi aku fikirkan baru satu hari omma appa aku overseas tp dah buat aku rindu.hurmm!omma appalah juga sbb sinb jadi nerd masuk sekolah sopa tu.bisik hatiku.tapi apa maksudnya sbb omma appalah aku jd nerd?aku ceritakanlah.
Dulu omma appa aku manjakan aku sngt2 sehingga kecil lagi tp makin lama umurku dekat dengan 14 tahun omma appa aku jarang manjakan aku.aku bkn minta manja seperti dukung2 mcm tu.Tp mcm manja umur 14 tahun mcm tu tp?kenapa dah jarang omma appaku manjakan aku lagi seperti aku mahu??hurmm...tahun ni omma appa aku lebih pentingkan pasal kerja sampai abaikan aku.Aku menangis sorang diri dibilik bila omma appa aku pergi overseas.sebab?kerja je :(
Aku pun mula nk jadi budak nerd.tapi bkn nerd nk buat comel supaya omma appa luangkan masa dengan aku.Aku ikat dua rambutku,tmbh bangs dan memakai kaca mata bulat.Tapi omma appaku hiraukan gaya baru aku bila balik dari pergi overseas.Kata penat.aku sedih sngt.aku pergi bilik menangis sorang diri.aku taknak ubah dah diri aku.aku biar je diriku mcm tu.tp omma appaku smpai sekrg masih sama :(tulah kisah aku sebab jadi budak nerd ni :( .aku benci juga omma appaku.tapi diorang org tuaku tak boleh benci.dulu rupa aku tak mcm tu.beberapa minit memikirkannya aku pun terlelap dengan memakai baju sekolah.
Keesokkan harinya disekolah
Sinb:oppa
V:ye?
Sinb:namja yg ngn oppa semalam tu sape?
V:jungkook,pembuli tp dia baik ngn oppa.oppa tak ikut pun perangai dia
Sinb:oo.jungkook yg buli aku!bisik hatiku
V:wae?
Sinb:mcm mana boleh kenal dia sama kelas dengan sinb
V:ooh!oppa ada kwn nama dia jin dia kwn oppa juga sama kelas,dia kenalkan oppa dengan jungkook.
Sinb:ooh!
V:kamu suka ke??
Sinb:eh!mana ada.heh!aku suka dia dia takkan suka aku pun aku nikan nerd.bisik hatiku
author:dahdahlah tu panggil diri kau sendiri nerd-_-merah muka kau aku tmpr
Sinb:suka hatilah-_-Sinb dan v pun masuk kelas masing2
sinb POV
Selesai aku berborak dengan oppaku aku pun masuk kelasku.aku tak nmpk wajah yerin.begnya pun tiada.dia tak dtg ke?bisik hatiku.kenapa kau tak datang?bisik hatiku lagi.aku akan sedih bila yerin tak datang kerana aku takut jungkook buli aku siapa nak tolong?aku pun buka font aku dan tekan 'yerin'aku tulis 'yerin kau tak datang ke?'tapi dia belum balas aku tunggu dia bals sbb dia online ketika itu.Tiba2 saja fontku diambil oleh siapa lagi?mesti si pembuli Jungkook tu.aku meminta tetapi dia sudah pergi ke tempat duduknya sendiri.aku rasa airmata nk jatuh tapi aku tahan je. Aku kuatkan diri aku. Aku ingat kata2 yerin "kau kena beranikan diri lawan balik kalau jungkook buli kau"aku beranikan diri pergi kearah mereka.Bagus korg bagi aku sebelum aku panggil oppa aku.kataky marah.haha!haha!aku ditertawakan.bagilah!!teriakku membuatkan geng jungkook terdiam.pang!!bunyi tamparan kuat dipipiku. Kau jngn nk berlagak kau dh pandai lwn aku eh!! Kalau kau berani buat aku berani tmpar kau lebih kuat dari tadi!!DASAR PEREMPUAN NERD!!air mata aku jatuh.Berapa minit aku duduk ditempatku aku diam je aku rasa nk nangis aku tengok je jungkook.heh!main peluk2 pula dengan perempuan.bisik hatiku.cantiknya yeojachin dia tu,tak mcm aku ni hurm.kataku perlahan sambil melihat kearah yeochin jungkook.Ketika itu juga yeochin jungkook melihat kearahku lalu menjeling denganku.heh!taulah cntik pasal jeling2.bisik hatiku.aky takkan berani kata begitu kuat2 tak pasal2 aku kena mrh lg dengan jungkook.sedang aku temung ke arah meja warna coklat itu seorang sapa aku.annyeong!alone ke??.katanya.erk!annyeong!ye alone :).nama saya jackson.katanya sambil berjebat tangan.ouh,nama saya pula sinb :).kataku lalu balas jebat tanggannya.awk ni cutelah. Katanya.Fisrt namja yg pernah kata aku cute.kalau oppa v aku tu takpelah.kamsahamida :).woi!! Teriak seseorang membuat kami pandang kearahnya.
Apa?kau nak apa?nak buli dia lagi ke??dahdah la tuu jungkook.kata jackson.Heh!kau jngn perasanlah jackson,budak nerd ni tak layak ada namjachingu!!balas jungkook marah.kau jngn sampai aku tumbuk!!dia nerd tp baik tak mcm yeochingu kau ni!!hati busuk.balas jackson ingin tumbuk jungkook tp guru disiplin tiba2 dtg arahkan mereka untuk berhenti.Dah2!!teriak guru disiplin itu.
Hai!pembaca sekalian.
Tq sape2 yg vote tu♡
Huh! Hampir 600 patah perkataan.Tu memang dh penat bg saya :(
Tapi takpe untuk pembaca2 :)okylah byee!:)
YOU ARE READING
●NERDY GIRL●SINKOOK●[SLOW UPDATE]
RomanceHwang Eunbi... Ya itu nama seorang yeoja yang selalu dibuli.Kerana dengan wajahnya yang nerd itu menampakkan dia hodoh dan tidak disukai ramai. Hwang Eunbi lebih dikenali sinb.Selalu sabar dibuli dengan sekumpulan namja.Lebih lagi Jeon Jungkook yang...