Roździał I

13 0 0
                                    

Samara to nastolatka mieszkająca na planecie ,,Moon", zawsze była cicha i nieśmiała jednak w odosobnieniu ćwiczyła walkę , strzelała z łuku walczyła na miecze i wiele innych. Był to jej sekret.

W swoje 16 urodziny postanowiła zwiedzić swoją magiczną planete.

Samara wyruszyła o świcie zostawiając tylko małą karteczkę dla rodziców. To będzie męczący dzień pomyślała i odrazu  wyruszyła przed siebie. Nie miała konkretnego miejsca w które chciała się udać. Po prostu szła przed siebie , jak najdalej.
Po 2 godzinach doszła do małego wzgórza na którym stał duży dąb , postanowiła usiąśc koło niego i odpocząć . Nagle usłyszała szelest , jak by ktoś szedł za nią , jak by ktoś ją śledził. Szybko wyjeła łuk i potrzyła czy gdzieś kogoś niema. Może to moja mama ?- zastanawiała się dziewczyna nie , napewno nie pewnie nawet nie obchodzi jej to że uciekłam .
Wkońcu kiedy upewniła się że nikogo za nią niema poszła dalej w stronę dębu . Jednak ciągle czuła czyjś wzrok na sobie .

roździał  ma 155 słów , wiem że mega mało ale chciałam zakończyć w dobrym momencie , jesteście ciekawi jak dalej potoczą się losy Samary? Albo czy ktoś śledzi ? Zapraszam do przeczytania następnego roździału .
Lora

Wojoniczka Z Innej PlanetyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz