Yankı
Derin bir nefes aldım.
Sonunda hazırım. Özgürlüğüm için, kendim olabilmek için..
Okulun amblemini gördüğümde elimdeki telefonu biraz sıktım. Müziğin sesini kıstım. Taksiciye 'B blok kapısı. ' diyerek arkama yaslandım. Telefonumun şifresini girerek İnstagram simgesine tıkladım.
😁😁😁 işte geldim! #beklebeniistanbul #sonundaokul
Ve gönder!'Geldik abim! '
Taksici binaya geldiğimizi söylüyordu. Camdan dışarıya baktım. Her yer öğrenciler tarafından işgal edilmişti. Dışarısının sıcaklığını şimdiden düşünebiliyordum. Kapıyı açtım ve taksiden çıkıp ayağa kalktım. Yurdun cam kaplama binasının parıltısı gözlerimi aldı. Kafamdaki güneş gözlüğünü indirdim.
Daaaaaaaat!
En sinir olduğum şey. Korna sesi.
Arkama dönüp ''Ne var be ne! Beklesen biraz ölür müsün? '' diye bağırıp el kol hareketleriyle durumu anlatmaya çalıştım.
O ise aptal parlak güneş gözlükleri ile benden tarafa bakmıyordu bile. Ağızının oynadığını gördüm. Muhtemelen şuan küfür yiyordum. GERİZEKALI.Böyle mongolların altında arabasının olması... Neyse..
'' Ne kadar tuttu abi? ''
'' 75 tl'' diyerek sırıttı. İçim bir cız etti.
''Buyur abi. '' adama parasını verdikten sonra valizimi aldım ve arkamdan sürümeye başladım.İçimi tatlı bir heyecan kapladı. Acaba insanlar nasıldı? Sınıftaki herkes çok çalışkandı o bir gerçek. Umarım onlara yetişebilirim. Odam nasıldı acaba?
Burada kendime dikkat etmeliyim. Topluk yok. Erkek gibi sert ol. En azından çevrene karşı. Sert.
Binadan içeri girince karşıma zank diye 'Danışma' yazısı çıktı. İlerlediğimde masanın arkasında bir kadın bir erkeğin oturduğunu gördüm. Kadına doğru 'Merhaba! ' diyerek gülümsedim.
'Merhaba. ' diye karşılık vererek gülümsedi.
'Ben kayıt yaptırmıştım da. Tam burslu öğrencilerdenim. Dereceyle geldim. Kayıt yaptırırken yurt müdürü bana İzzet beyin yardımcı olacağını söyledi. Kendisi burada mı? ' diyerek gülümsemeye çalıştım.
Kadın söylediklerimi duyunca ağzını kocaman açarak gülümsedi. 'Aaaa evet İzzet bey burada. Bir saniye telefonla arıyorum. ' Telefonu tuşlayıp kulağına götürdü.
Birkaç saniye orada dikildim. Bu sırada o telefonla görüşüyordu. Umarım oda arkadaşlarım iyi kişiler çıkar. Off düşünsene mesela Mardinli hetero birileri ile aynı odaya düşersem. Ya beni fark ederlerse.. Vururlar valla..
'Şuradan dönün. Koridorun sonunda sağdaki kapı' kadın elini sağ tarafa uzatarak koridoru işaret ediyordu.
Valizimi arkamdan sürükleyerek ilerledim. Kapının önüne gelirken daha da heyecanlandığımı hissettim. Kapıların üstünde İzzet yazıp yazmadığına bakıyordum. Doğru kapıyı bulduğumda birkaç kere tıkladım ve açtım.
'Yankı! Merhaba.' Adam elini bana doğru uzattı. Hemen söze girdi, bu sırada elini sıkıyordum 'Ben odalardan sorumluyum. Müdür bey sizin haberinizi bana vermişti. Bu derece ile okulumuza gelen ilk öğrenci sizsiniz. Doğrusu burası yeni bir okul ama önemli ve değerli olmaya çalışıyor. Müdür bey size odalar arasında bir seçim yapmanızı istedi.' Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekim
Teen Fictionİstanbula ilk geldiğim günü hatırlıyorum. Kapıda seni görmüştüm. Hayatımda ilk defa birine karşı böyle hissettim ben. Yaptığın bunca saçma harekete katlandım. Niye? Bana gerçekten aşık olduğunu düşünmüştüm. Beni sevdiğini düşünmüştüm! ...