9.časť - Unexplained Emotions

341 31 4
                                    

Časť venovaná DaDdLyY :) ďakujeme za tak krásny komentár.:)

@AllieMcHenry: Len som chcela všetkým povedať, že určite NECHODÍM s Justinom Bieberom. Teraz nemám žiadneho priateľa. Justin a ja sme len kamaráti. PRISAHÁMAllie ťukla ‘Tweet‘, oprela sa o sedadlo, vzdychla a pozerala sa von oknom z autobusu. Boli na ceste do Sakramenta aby ukončili Kalifornskú časť .cez okná prechádzalo slnko.

Zatvorila notebook a na chvíľu zatvorila oči.

Od kedy sa objavil ten článok v časopise Star! bola bombardovaná Tweetmi od nahnevaných fanúšičiek a pýtali sa či to je pravda a želali si aby zomrela bolestivou smrťou. V škole jej s tým nedali pokoj a stále ju niekto na ulici zabíjal pohľadom, pravdepodobne jeho fanúšičky a aj keď vystupovala s Jasmine. Predpokladala, že sa to stane, ale aj tak to nie je o nič lepšie. A posledných pár dní bola veľmi vystresovaná.

„Všetko v poriadku?” Opýtala sa Kristen a pozrela sa na ňu. Obidve boli spolu v obývačke. Kristen robila na nejakých papieroch na domáce učenie a keď počula Allie vzdychať pozrela sa na ňu čo sa deje.

Allie len jemne potriasla hlavou. „Nie, v pohode…” Zamrmlala.

„Nedovoľ aby sa ti tie vyhrážky dostali pod kožu. Čoskoro si ľudia uvedomia, že to bola len klebeta.” Uistila ju Kristen.

„Ale aj tak nie je ľahké sa s tým vyrovnať.” Zamrmlala Allie. „Tí ľudia ma nenávidia a to ma ani nepoznajú.”

„Hej, Jasmine si musela cez to prejsť tiež a stále žije!” Poukázala Kristen. „Všetko bude v poriadku, neboj sa.”

Allie vzdychla. „Dobre.”

Pokračovali do Sakramenta a v oknách sa im mihal pohľad na Kaliforniu. Ako ich cesta pokračovala hodiny išli pomalšie a pomalšie až nakoniec dorazili do cieľa. Keď autobus zaparkoval vzadu pri hale, v ktorej mali vystupovať, Kristen konečne skončila s papiermi do školy a hrdo sa na ne pozrela. Po chvíľke odišla aby našla svoju učiteľku, ktorá bola s Meaghan v kuchyni.

Allie sa stále pozerala von oknom . Vonku bolo zamračené a vyzeralo to tak, že každú chvíľu bude pršať. Ako sa pozerala na oblohu, dvere od autobusu sa otvorili. Pozrela sa dopredu a uvidela uškŕňajúceho sa Justina ako pozdravil vodiča autobusu.

Po krátkom rozhovore s vodičom sa Justin otočil smerom k obývačke kde jeho oči okamžite našli Allie.

„Ahoj.” Zakričal.

Allie zdvihla na pozdrav ruku a nebola veľmi nadšená z toho, že ho vidí. Vždy keď videla jeho tvár, spomenula si na ten článok a na tisícky ľudí, ktorí ju nenávidia.

Prešiel k nej a sadol si.

„Čo tu robíš?” Opýtala sa Allie. „Nemáš skúšku?”

Justin pokrčil plecami „Zopár hodín nie. Vlastne som sem prišiel aby som ťa našiel.”

Allie nadvihla obočie. „Oh, vážne?”

Prikývol „Myslel som…”

„Áno?”

Uškrnul sa a prehodil ruku okolo jej ramien. „Vieš...Viem, že sme teraz kamaráti a tak, takže už viem odpoveď na tú otázku ale opýtam sa aj tak.”

Allie sa na neho spýtavo pozrela.

„Už si zmenila svoj názor?”

Allie chvíľu trvalo kým pochopila o čom rozpráva. Zrazu si spomenula na ich smskovanie počas Fyziky spred pár týždňov. Prekrútila očami a uškrnula sa na neho.

Trust Me (JB Fanfiction) - po slovenskyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora