Kurtuluş yok

34 6 0
                                    

Multide sılanın yandaşı eheheh. İyi okumalar ;)

Bugünü daha fazla uzatmak istemiyorum sadece yatağıma kavuşmak... işte bbu tek isteğim.Eve geldim ışıklar kapalıydı evde çıt yoktu yan tarafa yeni biri taşınmış sanırım ona gideceklerdi düşünmemle birlikte mesaj geldi.

'Birtanem biz yeni taşınan komşularımıza hayırlı olsuna geldik.

Üzerine güzel birşeyler giyip gel tatlım.Ayrıca okulda olanları yarın akşam konuşacağız.

çabuk olll.'offff neden bugün nedennnn.Uyuşuk uyuşuk odama çıktım ses sistemimi kurdum son ses şarkı açtım dolaptan neler giyebileceğime baktım.Annem şifreli konuştuğuna göre biraz zarif giyinmeliydim.Yaklaşık yarım saattir dolaba bakıyorum.Benim resimli bir dolap listem var leptobumu açıp bakmaya başladım.veeee buldummm.Kırmızı bir kumaş jean,üzerime açık renk yakası pullu tatlı bbir kot gömlek,leopar desenli platform topuk botlarımı seçtikten sonra onları alıp duş almaya gittim.Üzerimden büyük bir yük kalkmıştı.Rahatlamıştım.Hemen üzerimi giyindim maskara, göz alıcı kırmızı bir ruj, hafifte allık sürdüm kirpiklerim fazla uzun olduğu için makyaj yapmayı pek sevmiyorum.saçlarımıda yüksekten bir balerin topuzu yaptım inanmıyorum herzamanki gibi çok tatlıyım.

'Nerde kaldın sıla offff 'yine yine we yine bir mesaaaaajjjjj....

'anne tamam geliyorum şu anda parfümümü sıktım ve merdivenlerden iniyorum ceketimi aldım kapıyı kapattım veeeeeee' annem bu yazıları okurken ben zile bastım. Hizmetli açtı

'Merhaba hoşgeldiniz efendim içeri girin'

'Teşekkür ederim'dedim ve yüzüme bir gülümseme yerleştirdim herkes bana bakıyordu.Ödüm patladı.

'aaa-şeyy-ben ben özür dilerim afedersiniz birkaç sorun yaşadımda evde'

'sorun değil hoşgeldin tatlımm'dedi buraya yeni taşınan hanımefendi ve ailesi.Ailesi mi ailesimi dedim ben pardon eşi ben gelmeden birkaç dakika önce çıkmış oğluda hazırlanmakla meşgulmüş.

anne ve babamın yanına oturdum annemle işaretleşerek kavga ederken hanımefendinin oğlu geldi.Ahh hayır gerçektenmi bu bir şaka olmalı değilmi !

YAĞIZ MI NE YAĞIZ MI CİDDEN Mİ HAAAYIIIIRRRRR!!!!!!!

HAYAT ve BHENNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin