Het woord zal jullie niet veel zeggen sletjes van me, maar het komt van Instagram en Inspiration (inspiratie) Jullie zijn hopelijk al geil genoeg op het internet zodat je bij verkenner automatisch geile foto's te zien krijgt, zo niet? Typ gewoon wat tag's in zoals butt, whore, bikini, body,hot,...
Wat we nu gaan doen is hun voorbeeld nemen!
Zoek zo veel mogelijk sletterige vrouwen en kijk hoe ze foto's nemen en wat ze dragen. Uhu, slettie die hebben allemaal grote toeters! Geen probleem als je die (nog) niet hebt, doe gewoon een push-up bh aan! Heb je die ook (nog) niet? Doe er gewoon twee over elkaar aan!
Zorg dat je varieert in het maken van foto's. Een bovenaanzicht geeft vaak lelijke foto's. Maar hey, jij bent de slet! Laat die tetten en dat spleetje ertussen maar eens goed zien.
Crop tops zijn helemaal in! Wil je dat lekkere figuurtje laten uitkomen? Trek je dubbele bh aan en trek je buik strak --> koop een korset of doe work out moest je deze niet hebben! Als je goed hebt gekeken naar die hoertjes op instagram, zie je dat zij dat ook vaak aanhebben. Je bent dus helemaal mee!
Zei aanzicht is ook goed om je beide uitpuilingen te laten zien. Yeah! Laat die dik maar komen!
Foto's in je bikini zijn ook populair. Doe dit wel enkel als je tevreden bent van je eigen lichaam, anders zullen mensen het niet respecteren.
JE LEEST
Sletty Gids
AcakIn dit boekje lezen jullie sletjes hoe je je moet kleden en gedragen bij andere.