"Táák konečne deň na ktorý som tak dlho čakala! vzdýchla som si a vyskočila z postele.. Dnes zo svojou kamarátkou Amy odcházdame na letné prázdniny do Londýna. Stále tomu nemôžem uveriť , že idem do mesta mojich snov. Budeme bývať v byte jej tety lebo idem na dovolenku do Dubaja takže máme celý byt len alen pre seba.. :)
Ale teraz si asi kladiete otázku kto som že? :)
Tááák kde len začať ...
Ehm noo volám sa Veronika ale všetci ma volajú "Nina" ... (PS:neznášam svoje meno ...)
Mám svetlo hnede vlasy po zadok , výrazné modre oči , celkom pekné ústa a dosť ľudím mi hovorí že mám dobrú postavu aj keď ja osobne si to vôbec ale vôbec nemyslím. Som z Narnie(Slovensko) a neznášam to tu je to totálny zapadákov... Ešte dobre , že tu mám Amy lebo bez nej by som sa asi zbláznila ..Mám celkom prachatých rodičov ale čo z toho keď sa mne a mojej 5ročnej sestre vôbec nevenjú ..Vždy keď mám nejaký problém alebo ma niečo prápi tak vždy povedia "nemám čas" alebo "Mám veľa práce" a práve preto som rada , že stade konečne vypadnem aspoň na dva mesiace.. S Amy študujeme na súkromnom bilingvárnom gymnáziu takže angličtina nám problém nerobí a ja mám k tomu aj súkromné hodiny zo sexy učiteľom.. Ako som spomínala tak mám aj 5ročnú sestru Alexandru ona je proste moje zlatíčko , neviem čo by som bez nej robila .. Chalanov som mala dosť ale teraz si o mne nemyslite , že som nejaká štetka dobre?
Je to moje prvé verejný story tak dúfam, že sa aspoň trochu bude páčiť.. :) Komentáte a prečítania potešia .. :) (len tak pre infoo .. :D toto story bude s Liamkom)