7.časť

85 5 1
                                    

Vyšli sme z "nášho" bytu a skoro som odpadla .. Z dveri oproti vyšiel ten krásna a dokonalý bad boy. Na tvarí som mala priblblý úsmev keď mi došlo že býva oproti nám ...  Tep sa mi zrýchlil , srdce mi išlo vyskočiť z hrude a nohy sa mi podlamovali. 

Bol dokonalý na modré úzke džínsy , biele tielko a džínsovu vestu .. bol top.. a ten jeho krásny úsmeva  a pierc v obočí proste awww :3

 A zrazu sa stala vec ktorú som vôbec nečakala .. :O 

"Ahoj ja som Liam , a vy ste" ? opýtal sa nás a ja som nemohla uveriž  , že sa nás niečo opýtal .. 

"Ehmm .. nooo ja som Nina a toto je moja kamarátka Amy" ťažko som zo seba dostala 

"A vy tu teraz bývate ?? " 

" No na istý čas áno "  odpovedala mu Amy keďže som ja nebola schopná 

" Yeah.. to je úžasne aspoň sa lepšie spoznáme , že Nina? " 

" Jasne" usmiala som sa 

" Chcete isť do mesta? Ak áno mohol by som ísť s vami ak by vám to nevadilo a mohol by som vám to tu poukazovať a večer by sme mohli skončiť do Funnky Budha a poriadnu párty ... čo vy nato? " 

" To je dobre nápad , čo povieš Nina?" 

" No úžasný ... tak poďme" 

Nastúpili sme do výťahu a Liam bol až veľmi blízko pri mne .. ale mne to vôbec nevadilo práve naopak .. Vyšli sme z výťahu prešli cez veľkú halu okolo recepcie až sme nakoniec vyšli von . S Amy sme si mysleli , že pôjdeme peško ale Liam trval na tom , že pôjdeme jeho autom.. Vybral si z vrecka kľúče od svojho Lamborghini pozrela som na neho s otvorenou pusou ..

(Hmm taký mladý a už má dosť luxusný byt a vlastní Lamborghini .. asi ma zazobaných rodičov -pomyslela som si ALE JEHO RODIČIA S TYM  AKY JE BOHATY NEMALI NIČ SPOLOČNE ) 

Dark angel (Liam Payne -sk)Where stories live. Discover now