5 časť.

132 8 2
                                    

s Amy sme vošli do výťahu v ktorom som zacítila vôňu AXE .. :3 poznala som ju veľmi dobre lebo ju používal môj spolusedieci v škole a vždy som ju fetovala tak ako teraz .. Voňalo to božsky nemohal som sa tej vône nabažiť . Už som si niekdy pripadala závislá , no ale čo už .. ňuchala som celý výťah a Amy sa na mňa len pozerala pohľadom WTF..

Vyšli sme na 10 poschodie . Otvorili sa dvere výťahu a zase som na chodbe zacítila tu vôňu a tak my napadlo čo keď tu býva? ale nie nie to tak určite nebude pomyslela som si. Zamierili sme k dverám s číslom 68 pozrela somna dvere oproti a tam bolo 69 a sama pre seba som sa usmiala. Amy konečne otvorila tie bezpečnostné dvere a nám sa nskytol neskutočný pohľad na krásny , dokonalý , náderný , úžasný , luxusný byt .. Bol jednoducho nádherný fakt klubúk dole. 

" Ty koksooooooo je to tu dokonaléééééé " zakričala Amy z plných pľúc tak , že to určite počuli aj susedia.

" Woooow tak to teda máš pravdu je to tu fakt krásne" odpovedala som jej a ešte vždy som bola "mierne" zaskočená. 

Stáli sme na chodbe pokrytej mramorom steny boli červené a obli na nich foografie ... Kuchyňa bola obrovská a krásna podobala sa na našu a k obývačke sa radšej ani nevyjadrujem proste dokonalosť.. Amy povedala , že ona bude spať v izbe jej tety a , že ja môžem ísť do izby pre hostí a zabývať sa tam.

Otvorila som biele dvere a skoro som odpadla od toľkého úžasnu .. 

Takže je tu ďalšia časť ... dúfam , že sa páči a chcem sa vám poďakovať za vštky prečítania , komentáte a votes ,, :) ste úžasný ♥ 

Ľúbim vas xoxo ♥ :* 

Dark angel (Liam Payne -sk)Where stories live. Discover now