~Adrien szemszöge~
Ahogy sétálgatott az utcákon egy csapat bűnöző banda próbált kirabolni egy fiatal lányt. Macska természetesen megmentené az ilyedt lányt, de velük egy kismacska bőrében nehezebben tudna elbánni, mint egy akumatizálttal, akit nem mellesleg Katica segítségével győzött le. Most eléggé tehetetlennek érzi magát.
-Nee...most mit tegyek?
-Hát így mégis mit tudnál tenni? Csak egy átlagos macska vagy, aki az utcákat járja!
-De akár ember vagyok akár nem, akkor is ki lettem választva arra, hogy megvédjem azokat, akik rászorulnak!
-Röviden...ki lettél választva hősnek igen...igen...De ha cselekedni akarsz, akkor TEDD MEG MOST ÉS NE DUMÁLJ ENNYIT!!!
-Oké, oké felfogtam!
Közben gondolkodott, vajon hogy tudná megmenteni a lányt és akkor meglátott a közelben egy rendőrt.
-Há...hát milyen rendőr ez! Csak ott ül az autóban és eszik?
-Pff...ő legalább megteheti, nem úgy mint én! És vajon ki miatt?-célozgat ,,valakire"
-Szólnom kell neki!
Odafut az autóhoz és elkezdi kaparászni a rendőrautó ajtaját, amitől a rendőr egyből kiszállt, Macska felugrik és kivette a kezéből a szendvicset és a rendőr a kis tolvaj után futott. A kiscica az igazi tolvajokhoz vezette őt! A rendőr amint meglátta őket, azonnal elővette a pisztolyt és már nem foglalkozott szendvicslopóval.
-Kezeket fel, most megvagytok!
-Bakker, nem hoztunk fegyvert!-súgta az egyik a másiknak
Három bűnöző volt, kettőt elkapott a rendőr, és egy elfutott a hölgy retiküljével! Még a két bűnözővel sem nagyon bírt el, így hív segítséget.
-Erősítést kérek, ismétlem erősítést kérek!-hívta fel a rendőrkapitányságot
-Na majd én elkapom!-gondolta magában
A hősies macska utána futott és beleharapott a lábába...
-Agh...Hülye macska!-mérgelődik a gazember
Erre kiejtette kezéből a táskát és Macska azon nyomban a szájába vette és vitte vissza... De a tolvaj észbekapott, a macska után futott, felvette őt és olyan erősen egy háznak a falához dobta a kiscicát, amennyire csak lehet. Ezután felvette a táskát és el akart volna futni, de még épp időben odaértek a rendőrök és letartóztatták a két bűntársával együtt...
-Hölgyem, jól van?-kérdezte az egyik rendőr
-Igen, mostmár jól!
-Jöjjön be a rendőrkapitányságra elmondani, hogy mi történt pontosan!
-Rendben!
-Várj, és mi lesz vele?-mutatott a sérült kismacskára
-Ahh...Szegényke, nagyon nincs jó bőrben! Most nem tudunk vele foglalkozni, a bűnözőket kell elvigyük!
De el kell ismerni, nagyon sokat segített!
Ha ez a macska nem lett volna ott, már rég elszöktek volna a táskatolvajok és magával rosszabb is történhetett volna!-mondta a lánynak a rendőr
-A kis megmentőm!-hálálkodott a hölgy a macskának
-De nem hagyhatjuk csak így itt! Mit tegyünk? Hmm...-megkereste a szendvicset, amit egykor tőle lopott el a most szinte holtan fekvő macska, és mellé rakta az ételt, hogyha majd felkel, akkor legyen egy kis energiája.
Megsimogatta a cica véres fejét a rendőr és már szinte sírva az autó felé vette az irányt és elmentek...*Pár órával később...
~Marinette szemszöge~
...
-Ahh...Tikki, majd ébressz fel, ha majd mennem kell!-mondta ásítva
-De Marinette, hisz már aludtál, most keltél fel, és már mennünk kéne!
-Ajj...tényleg! Ki sem tudtam aludni magam, na mindegy, muszály elmennem!...A suliban
-Sziasztok!
-Szia Marinette!-köszönt Nino
-Szia, fél órát késtél!
-Jaj sajnálom, elaludtam! De még ígysem tudtam kipihenni magam!
-Semmi baj kislány, majd Nino és Adrien besegít a projektben, ha te nem érzed jól magad! Erről jut eszembe, Adrient véletlenül nem hoztad magaddal?
-Ja de, beraktam a táskámba és elhoztam nektek!-mondta szarkasztikusan - Mégis hogy találkoztam volna vele, ha még reggel sem volt suliban!!!
-Jaj, de nyűgös valaki! Hadd emlékesztesselek, hogy reggel te sem voltál suliban, épp hogy az utolsó órákra értél be!!!-kiabált Alya
-Hooo....Csajok, nyugi! Inkább kezdjük el a projektet!
-HALGASS!!!-kiabált rá Mari és Alya
-Te jó ég! Úgy látszik egyikük sem pihente ki jól magát!-gondolta Nino
...
-Tudod mit Alya? Készítsétek el nélkülem a projektet! Meg amúgy is, Adrien sincs itt! Te és Nino biztos úgyis hamarább végeztek vele!!!
-Jóvan, akkor menj haza és aludj tovább! Úgyis abban vagy a legjobb mint kiderült!!!
-Jó, megyek is!!...
-MI A FENE TÖRTÉNT ITT???-gondolta magában Nino
Már Nino-nak sem volt kedve maradnia Alyával a suliban elkészíteni a projektet, de nem szólt neki semmit, hisz mégis csak a barátnője.Pff...Mit tudhat ő! Na de jó, még az időjárás is úgy érzi magát, mint én!-gondolta magában Marinette miközben ment ki a suliból az esős utcákra...
~Adrien szemszöge~
-Agh...Mi történt? Fáj mindenem! Plagg? PLAGG??? Szólalj meg!!! - szólt kis kwamijához, aki eddig csak a fejében volt és folyton beszélt, de most egy szót sem szólt, mintha köddé vált volna.
-És ráadásul még az eső is esik? Hát ez tényleg nem az én napom! Oh, egy szendvics! - vette észre a mellette lévő szendvicset ami már el volt ázva az esőtől, így nem is evett belőle
Próbált azért mégis lábra állni, mendegélt valamerre, azután hirtelen elájult a rosszulléttől.
...
-Te. Jó. Ég!!!! CSAK NEM AZ A MACSKA, AKIVEL MÁR TALÁLKOZTAM MÁR?-vette észre hazafele menet Marinette a macskát
-DE Ő AZ!!-vette észre Tikki is
-ÉS...VÉRZIK, DE NAGYON, ÉS.ÉS...CSUROM VÍZ!!-elkezdett nagyon sírni a kiscica láttán, felvette az ölébe és hazafelé vette az irányt...Sziasztok! Remélem tetszett! És nagyon sajnálom, hogy ilyen későn hoztam ezt a részt! Nagyon el voltam foglalva az ünnepek miatt is! De a kövi részt megpróbálom hamarább hozni!😅😆😃